Recenze (60)
Doktor Detroit (1983)
Definice trapnosti.
Close (2019)
Extraction v Maroku akorát mnohem horší a bez vygradovaného závěru.
Rampage Ničitelé (2018)
Být mi 10, tak se mi to líbí, ale už jsem na to moc cynická.
Vždycky budeš moje možná (2019)
Pár situací pro zasmání ani Keanu Reeves nezachrání nijak objevný snímek plný přitroublých a na hraně trapnosti balancujících vtípků, kde postarší hrají připitomělé náctileté a Sasha je naprosto nesympatická.
Assassin’s Creed (2016)
Ucajdaná nuda.
Pád anděla (2019)
Unavený Butler utáhne průhledný děj plný všech myslitelných klišé z akčních filmů jen horko těžko. Ale jako taková připomínka akčních bijáků 80./90. let to ujde.
San Andreas (2015)
Všechno, co jsem od toho filmu chtěla, a ještě něco navíc!
San Andreas (2015)
Čím větší zemětřesné otřesy, tím je film otřesnější. Hodně nepodařená fanfikce San Andreasu s Dwaynem. SPOILER: A s tím letadlem chtěli po zemětřesení stupně 12 přistát jako kde? Vyšlo by jim palivo na jinou obyvatelnou planetu?
Pompeje (2014)
Pyroklastický mrak mi nespíš zatemnil úsudek.
Nelítostný Parker (2013)
Statham je moje láska, bitky byly fajn, s krví se nešetřilo a to ostatní je stejně nepodstatná omáčka.