• Dokumentární
  • Akční
  • Krimi

Recenze (5 375)

plakát

Kdo zabil děti z Atlanty? (2000) (TV film)

Taký, priemernejší (hádam asi aj čiastočný) "shockumentary" snímok v rámci TV počinov, no na druhú stranu, videl som aj rapídne horšie, ktoré sa venujú tematike sériových vrahov, akurát že tento možno vnímať aj ako takú, celkom slušnú rekonštrukciu. Pokiaľ by sa rád niekto dozvedel niečo viac o týchto prípadoch, vrelo odporúčam najmä "Atlanta's Missing and Murdered", alebo aj taký "The Atlanta Child Murders", ktorý taktiež nesklame.

plakát

Lord Longford (2006) (TV film)

Prakticky životopisný snímok o podivnej postavičke, ktorá sa na totožnú vec ako ostatní, pozerá akosi z iného uhla pohľadu, ktorý nie každý dokáže akceptovať, a tak sa stáva tŕňom v oku pre svoje okolie. Na film som narazil na jednej špecializovanej stránke, ktorá sa zaoberá tematikou sériových vrahov, pričom vo svojom obsahu dáva do pozornosti filmy, seriály, či dokumenty tohto druhu. Ja osobne som očakával niečo iné, no v konečnom dôsledku nemôžem byť nespokojný, lebo napriek tomu, že toto nie je žiadny počin, ktorý by sa dejovo zameral na nejaké vyšetrovanie vrážd, svojou podstatou jednoducho dokáže upútať i baviť zároveň. Za mňa solídna sonda nie len do hlavy hlavnej postavy, ktorá je naivnejšia, ako by bolo treba, ale čiastočne aj do manipulatívnej osobnosti vražedkyne, ktorá mení postoje ako sa jej to hodí. Dobrý film.

plakát

Krvavý Johann (2023) odpad!

Kým to niekto berie nejako, Ja to neberiem nijako, lebo toto je vyslovene sračka, ktorá si nezaslúži nič iné, ako zakopať pod holú zem ..

plakát

Nattevagten - Dæmoner går i arv (2023)

Ani výborné herecké obsadenie, nemôže zachrániť tento vyslovene nezáživný počin, ktorý v rámci žánru, nedokáže pôsobiť ani len ponuro, nie to ešte hororovo. Človeka prakticky nemá čo vtiahnuť do deja, lebo kde nie je atmosféra, tam nie je ani napätie. Ja si popravde nepamätám ani jeden zo súvisiacich počinov, pričom toto pokračovanie, je taká zbytočne ponaťahovaná, nevýrazná krimi záležitosť, ktorá sa konečne ako tak preberie až v záverečnej tretine, po celkom peknom twiste, no to je za mňa tak či onak neskoro. Slabší priemer.

plakát

Monstrpavouk (2013)

Na snímok ma navnadil užívateľ “tron” svojim láskyplným komentárom, no a Ja s ním nemôžem inak, ako nesúhlasiť. Akurát, že Ja normálne jednu “hviezdu” prihodím, lebo toto je jeden z tých (ECO) hororov, ktorý sa fakt neberie nijak vážne. Solídne “céčko” pre extrémne nenáročných.

plakát

Fear the Walking Dead: The Althea Tapes (2019) (seriál)

Pre "sektárskych" fanúšikov seriálu vhodné. Ostatní sa budú zamýšľať nad tým, na čo toto vôbec vzniklo. Aj jedna hviezda je veľa, keďže ide čisto o monológové prejavy rôznych postáv "o ničom". A to teda doslovne.

plakát

The Walking Dead: Red Machete (2017) (seriál)

Prakticky nemý (akoby amatérsky fan) príbeh o "mačete" z "T.W.D.", ktorá putuje z rúk do rúk osôb, bojujúcich v post-apokalyptickom svete so zombie. A šak prečo nie :) keď to vyslovene nenudí a dokáže naplniť tie vyššie očakávania.

plakát

Fear the Walking Dead: Dead in the Water (2022) (seriál)

Príbehovo sa tento dlhší kraťas, nesúci sa v duchu série “T.W.D.” presunul zo vzduchu (Let 462) pod vodu, kde na palube ešte nepotopeného Kursku prepukne infekcia, aby sa tam následne posádka začala žrať navzájom. Paradoxom je, že aj pri stopáži 40 minút sa snímok nevyhol poklesu tempa, respektíve trošku potrvá, kým sa dej rozbehne tak ako má, no keď nato príde, začne sa celkom solídna, pomalá zábava, ktorá mimoriadne nenudí. Medzi 3-štyri, dal by som aj štyri, ale sklamal ma nevýrazný záver, ktorý miesto akcie ponúkol skôr tliachanice. Škoda.

plakát

Fear the Walking Dead: Passage (2016) (seriál)

Na rozdiel od krátkej epizódky “Letu 462”, tento kraťas nemá takú atmosféru, pričom pôsobí dojmom, akoby z “T.W.D.” ani nemal nič spoločné. Medzi 2-tri.