Recenze (18)
Geissenovi: Těžký život milionářů (2011) (pořad)
Ak toto príde niekomu zaujímavé, tak ďakujem pekne. A nie, nezávidím im.
Poldové v akci (2016) (seriál)
Hodnú chvíľu som rozmýšľal, či som videl niečo horšie. Nič ma nenapadlo.
Ostrov (2016) (pořad)
Farma/Vyvolení (resp.podobná ...) situovaná na ostrov v juhovýchodnej Ázií. Čo viac dodať.
Tvoja tvár znie povedome (2016) (pořad)
Prvá séria bola fajn, niektoré vystúpenia pobavili, avšak druhá séria začala zle a nemám dôvod dávať relácií ďalšiu šancu.
Koleso šťastia (2016) (pořad)
Dlho som rozmýšľal, prečo reinkarnovali túto neuveriteľne nudnú reláciu. Prichádzala do úvahy populárna (medzi dôchodcami) TV Šanca, ktorej formát je podobný, až na to d*bilné koleso. Moderátorská dvojica tragická, ale toto by nezachránilo nič. Tento formát mali nechať tak a neťahať ho znova na obrazovky.
Horná Dolná (2015) (seriál)
Pre mňa to je absolútne nezaujímavé, no chápem, že pre starších nad 40, ale aj pre niektorých mladých je to dobrý seriál.
Dvojčata (2015) (seriál)
Počiny, kde jeden herec hrá dve postavy, by už dávno mali byť iba históriou. Tento seriál to potvrdzuje.
Komando (1985)
Akčný film, ktorý ma vždy pobaví. Najlepší moment je jednoznačne zoskok z lietadla, ale dobre pobavia aj viaceré hlášky.
Od veci (2015) (pořad)
Vysielací čas je porovnateľný s humorom, ktorý je ozaj od veci. Ale zaspať sa pri tom dá celkom dobre.
Svět podle Evelyn (2015) (seriál)
Evelyn. Jej štýl humoru sa mi nikdy nejak extra nepáčil, no rešpektujem, že pre niekoho to vyznie humorne. No tento seriál? Tak to je fakt 0 bodov.