Poslední recenze (23)
UFO (2018)
Velmi mile překvapeni
Rychle a zběsile 8 (2017)
Ne, skutečně ne .... Sérii F&F mám celkem rád ale tohle .... tohle je taková přeplácaná, překomplikovaná, předigitalizovaná a přeceňovamá sračka, že tomu můžu dát tak maximálně jednu hvězdu za skvělýho Stathama s miminem
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Star Wars. Stále stejné leč zcela jiné. Ačkoli přišly o Lucasovskou ikoničnost stále dokážou zaujmout. Ale tohle - takovou pecku jsem nečekal :)