Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Přátelé (1994)
Podfukáři (2004)
Škubání hejla je prostě sranda. První tři série s původní partou jsou naprostá bomba, rošády během 4. a 5.série seriálu trochu uškodily, ale od 6.série si nová parta skvěle sedla a jede se ve starých kolejích! 1.série: 5*, 2.série 5*, 3.série: 5*, 4.série: 4*, 5.série: 4*, 6.série: 5*, 7.série: 5*, 8.série 5*
Hercule Poirot (1989)
Columbo (1971)
Lucky Louie (2006)
Bez servítek o životě! Opravdu velká škoda, že tohoto výborného nekonformního seriálu bylo natočeno pouze třináct dílů...
Californication (2007)
Teorie velkého třesku (2007)
Červený trpaslík (1988)
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Od tohoto seriálu jsem měl jen ta nejvyšší očekávání – mám slabost pro mafiánské prostředí, navíc účast Martina Scorseseho, ať už v produkci nebo režii, napovídala, že půjde o kvalitní dílo a jako třešnička na dortu v hlavní roli Steve Buscemi. A má očekávání byla do puntíku naplněna a já si tento seriál velmi užil. Navíc si seriál drží kvalitu až do poslední série a to je u seriálů jev veskrze vyjímečný.