Poslední recenze (12)
Dunkerk (2017)
Tak nevím, asi mi ta genialita filmu, o které všichni píší, trochu unikla. Film to byl bezesporu působivý, ale mám pocit že největší zásluhu na tom má pan Zimmer, na hudbu asi nezapomenu už nikdy, ale střih byl pro mě spíše zmatečný. Viděl jsem v něm snahu, propojit jednotlivé příběhy, ale celek nebyl tak působivý, jak bych čekal a pokud půjdete do filmu s nižším očekáváním než já, jednu hvězdu si klidně připište. Je to úžasný film, který ve vás na dlouho zanechá dojem, ale tentokrát mě prostě Mr. Nolan nenechal odejít se spadlou čelistí. Ale je pravda, že ani po měsíci jsem se dojmů z filmu nezbavil, takže co můžu soudit...
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Takové větší, barevnější, "epičtější", nereálnější,.. atd.. než první díl. Což je hollywoodský trend, který často vede spíš k poklesu kvality, protože je na úkor nějaké skutečné hodnoty filmu. Ale zaprvé, pokud čekáte hodnotný film, asi na tohle do kina nepůjdete a za druhé, je tu spousta detailů, které mě během filmu rozesmály nebo minimálně přinutily se usmát, že nemůžu dát méně než plný počet hvězd. We are all Groot. Který je teda jako děcko fakt roztomilý. Suma sumárum, ke konci už bylo všem jasné, jak to dopadne, ale stejně jsem seděl a těšil se, až to uvidím na vlastní oči. A btw cameo Stana Lee, bylo tentokrát už docela navíc.
My z Kačerova (1987) (seriál)
Nadčasová klasika. tských let a i v dospělém věku mě fascinují dobře vystavěné příběhy i často celkem "dospělý" humor. Pozor jen na novější dabing, ten sráží seriál o několik tříd níže.