Poslední recenze (1 099)
Oppenheimer (2023)
V imaxu je to mimořádný zážitek na 5*. Už z prvního záběru jsem dostal závrať. Vytěžili ten formát v maximální možný míře a velmi nápaditě. vlastně by mě dřív nenapadlo, že by se to u "rozhovorovýho dramatu" dal IMAX takhle využít. Jako film samotnej je to tak na ty 4 hvězdičky. To přehození výhybky před poslední třetinou na mě působilo nedotaženým dojmem. Nějak jsem měl pocit, že se z toho dalo vytěžit víc, hlavně z toho tématu "stvořil jsem monstrum, co zničí svět." Mohla to být lepší psychologická depka. Vzhledem k tomu, že Nolan je Brit, tak mě to překvapilo, že se takhle detailně pateticky pitvá v dávno zapomenuté lince z americké politiky. To bych čekal spíš tak od Stonea
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
bavilo mě to víc než Fallout, kterej byl tak hrozně vážnej, drsnej a osudovej a tak strašně tlačil na pilu až působil místama sebeparodicky. V sedmičce se víc vrátili k nadhledu pětky, občas je zas nějaký vtípek nebo pomrkávání do kamery, ale přesto dokáže film být ve správnou chvíli osudovej. Akce i filmařský řemeslo jsou spičkový a deset levelů jinde než digibordelová konkurence.
Andor (2022) (seriál)
technicky je to na špičkové úrovni, ale děj se strašně vleče a postavy jsou takové bezkrevné, těžko se jim fandí, měl jsem problém to dokoukat, nejlepší je dějová linka z vězení, tam to mělo koule. Naopak finále je o ničem. Seriál v nejlepším skončí, snad to vylepší další série.