Poslední recenze (5)
Jako kočky a psi (2001)
Bíglové vyhrajou!
Poslední plavky (2008)
Nasmál jsem se pořádně. Nezapomenutelná úvodní "gansta" jízda, hezky udělaný sumec, úchylný Lábus, psycho Hrušínský a samozřejmě hlavně výborný Čtvrtníček. Tento film není opravdu pro každého, protože se nejedná o humor ve stylu "Kameňáků", ale příznivcům složitějšího humoru lze jen doporučit.
Hvězdný prach (2007)
Pro mě jeden z nejlepších letošních filmů, celou dobu jsem se výborně bavil. Nasmál jsem se jako málokdy a zároveň jsem bez dechu sledoval děj.