Poslední recenze (247)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Na moj vkus uz je to cele prespekulovane, vsetko pomixovane.. Film sa dal pozriet, no mam z toho zmiesane pocity, lebo to chcelo byt aj dobrodruzne ako Indiana, aj Kong aj Gozdilla aj Jumanji aj neviem co vsetko. Plus tam bolo zasadnych nelogickych hluposti, ktore fakt bili do oci.
Atlas (2024)
Celkom pozeratelone sci-fi az na tu hysterku :)
Havěť (2023)
Nezmyselna hlupost, pocas filmu sme sa viackrat rehotali. To asi cielom hororoveho zanru asi nebude, ze? :) Davam jednu * ze sme to dopozerali a nebolo to nudne. Ale od hororu to ma sakramenstky daleko.