Recenze (70)
Strážci Galaxie (2014)
Priznávam, do kina som s veľkým očakávaním nešiel a dostal som približne to čo som čakal. Sľúbený humor niekedy akosi viazol a častokrát končil pri pubertálnych vtípkoch. A niektoré hlášky boli tak zbytočné, až by bolo lepšie keby tam neboli. Celkovo to ale pôsobilo veľmi pohodovo a prehľadne. Oceňujem soundtrack, nečakal som že hitovice z 70. a 80. rokov v takomto filme až tak krásne sadnú. Scény s nimi som si ozaj užil. 3,5*
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Niektoré časti majú tak neuveriteľný spád, že ich dej by stačil seriálu ako napr. Revolution, kde sa hlavná postava za jednu časť pohne z kuchyne do obývačky, na celú sériu. 1. séria - 80%
Arrow (2012) (seriál)
Hodnotím po dopozeraní druhej série a mám ťažké podozrenie, že na niektoré diely pred koncom sérií si prizvali ako poradcu R.R. Martina. Som nadšený, na mňa to funguje výborne. A to postupné zlučovanie DC univerza... keby sa tak Amell dostal aj do League of Justice. Séria 1 - 70%, Séria 2 - 90%. Len tak ďalej, po ohlásení nových hercov pre ďalšiu sériu sa o seriál netreba strachovať. :)
Drsňačky (2013)
Bohužiaľ sa budem odteraz vyhýbať hocičomu s tou veľkou otravnou kravou. btw. na tom plagáte snáď použili CGI.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Kubrick na drogách. A prečo si pri večeri jeden z hrdinov natiera tu hnedú omáčku na všetko ostatné?
Kůže, kterou nosím (2011)
Keby sa mi niečo podobné zrodí v hlave, za psychológom by som s tým nešiel. Dokonca by som sa pre istotu nepriznal ani kamarátom pri pive. Ale Almodóvar by z toho ihneď natočil takýto krásny film. Svojej povesti nezostal nič dlžný. Znepokojivo brilantne úchylné.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Tak oproti jednotke, ktorú som nemohol vystáť je to obrovský krok vpred. Režisérsky a kamerovo zvládnuté oveľa lepšie ako prvý diel. Každopádne stále tomu chýba akási lepšia práca s napätím a vyvrcholenie, ktoré snáď bude v pokračovaní zúročené. Ktovie možno si to nakoniec niekedy ešte aj prečítam.
Hon (2012)
Fakt netuším ako prišli na to, že deti vždy hovoria pravdu. Film ma ale totálne pohltil, z niektorých situácií som si takmer trhal vlasy. Táto severská filmárčina, to je strašné niečo aké to je poctivé a dobré. A tie výkony hercov...
Cizí oběd (2013)
K filmu som sa dostal veľkou náhodou pri premietaní naslepo. Veľmi milo som bol prekvapený jeho vizuálom, ktorý nám ponúka indiu natočenú akýmsi európskym štýlom. Príbeh je rozprávaný s ľahkosťou a postupne nám odkrýva zápletku. Pekná prezentácia toho ako aj v "zaostalej" Indii, majú ľudia stále rovnaké "svetské" problémy ako aj inde na svete. A o tom štýle nosenia obedov som teda nemal tušenia, sánka dolu. Možno by sa niekoľko takých príbehov odohralo vo Vašom okolí. Zatiaľ Vám ale musí stačiť mrzutá teta v závodnej jedálni.
Kmotr (1972)
Priznávam sa, som vinný. Túto trilógiu som dokázal ignorovať až doteraz. Či už preto, že sa vždy našlo niečo iné alebo z obáv zo staršieho filmu. A to napriek tomu, že tématiku mám veľmi rád a iné mafiánske filmy som videl viacnásobne. Rešpekt, ponuky ktoré sa neodmietajú a vendetta. Atmosféra sa dá z tohto snímku priam fetovať. Aj keď to nie je žiadna novinka stále to šlape vynikajúco. Hneď si brúsim zuby na pokračovania. A konečne sa za seba nemusím hanbiť!