Poslední recenze (147)
Symptom Pandorum (2009)
Sci-fi pramálo, spíše lehký horor, děsně rychlá kamera v akčních scénách, takže z toho člověk nic nemá, konec zajímavý, celkově jinak trošku nuda. Index znovudívání nula.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Sakra dlouhé, ale když si na to člověk vyhradí půl šichty, tak to stojí za to vidět. Ze začátku spíše nudnější a rozevláté, postupně se to ale zlepšuje. Šílené, co jsou lidi schopni dokonce i svým blízkým pro kousek mamonu udělat.
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Po půl hodině jsem to musel utnout, vícero těch šílených absurdit už nešlo snášet.
Poslední deníček (1)
Můj první příspěvek
Milý deníčku,
Dnes ráno jsem ... ne, to zní hrozně, raději s tím přestanu.