Recenze (184)
Blondýnka (2022)
Depresivní bomba s mojí milovanou Aničkou! Prosím oskara pro Aničku! Ten soundtrack je nejvíc!
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
EPOS!!!
Psycho Goreman (2020)
BOMBA!!
Willyho kouzelný svět (2021)
Nevím co to bylo za tanec ale už netancuju jinak:) a ta písnička!!! Navždy v mém playlistu;) Myslim tuhle samozrejme https://www.youtube.com/watch?v=DmJAqVWUMsk
Irčan (2019)
Mafiancky Epos...Pocta žánru i všem zúčastněným!!
Černobyl (2019) (seriál)
Действительно отличный кусок !!!!!!!!
Climax (2018)
Mlaskačka!!!
Legenda jménem T-34 (2018)
Ale jo sem spokojenej..
Uncharted (2018)
Za malo peněz hodně muziky
Berserk - Season 2 (2017) (série)
Guts je zpět a já opět pohonil!!!