Poslední recenze (16)
Hugo a jeho velký objev (2011)
Pro mě vizuálně docela pěkně zabalená nuda. Nic tomu nepomohl ani lehký výlet do historie, který mi připadal až trošku jako "vlezdoprdelkovství" filmovým fandům.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Takhle jsem hltal naposledy první sérii Prison Breaku. Až do posledního dílu první série jsem tápal, jestli "vrahem je zahradník". Námět je skvěle vymyšlený do detailu, hlavní postavy jsou tajemné jak hrad v Karpatech, nestihl jsem se ani na chvilku nudit. Po první sérii: jednoznačně nejlepší seriál roku 2011
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Jeden z filmů, u kterých mi nadprůměrně vrtalo hlavou, jak to tedy vlastně všechno vůbec je a nemohl jsem dost dlouhou dobu ani hádat. Pravda, chvilkami jsem se ztrácel v ději, ale na jedno shlédnutí je toho v tomhle filmu asi moc. A hlavní hrdinka, ač mi byla naprosto nesympatická vzhledem i typově už z plakátů a i z prvních záběrů, si mě v průběhu filmu získala. ... Velkou pochvalu má hudba. Skvělá, akční i mrazivá. ... PS: Originální název mi sedí k filmu mnohem víc