Oblíbené filmy (10)
Vzpomínky na lásku (2004)
Na hraně zítřka (2014)
Hiroši Sakurazaka napsal, Doug Liman natočil a Tom s Emily tomu přidali to, co tomu přidat měli. Perfektní Sci-Fi, které se jen tak nevidí. X-Men: Days of the future past, nedávno proběhlý v kinech tomu nesahá ani po kotníky. Zatímco v X-Men musí narušovat linii, aby mohli přidat něco divácky lákavého, tento film pracujíc s klišéovskou tematikou dokáže najít všechno to, co máme rádi, skloubit to, přidat nové věci a vznikne dílo, kterému se nestydím dát 5/5 po prvním zhlédnutí.___ Až na oškubanou scénu, která až příliš připomínala scénu v matrixu ( vrtulník směřující k Louvre a ostřelující mimiky ) je to pro mě bezkonkurenční zážitek a nejenže Edge of Tomorrow poputuje do mé sbírky, ale patří také k mým top 5 filmům tohoto roku.___Celý film jsem se snažil tam najít nějakou chybu, jelikož jak už to u těchto filmů pracujících s tematikou časo-prostorového pohybu bývá, něco se nedomyslí, ale k mému obrovskému překvapení jsem nic nenašel. Čekal jsem málo, ale dostal jsem všechno. Bravo, Dougu, Hiroši, Tome i Emily.
Princezna Mononoke (1997)
Ne všechny animované filmy jsou pro děti. Přestože jsem si jistý, že i Vaší ratolesti se film bude veilice líbit, tentokrát to nebude jen nekonečné čekání na konec pohádky. K filmu jsem se dostal až ke konci roku 2013 ( tj. 14 let od jeho premiéry ) a filmová technika pokročila nesmírně, přesto jsem zatím neviděl film propracovanější a dojemnější než tento. Za zmínku stojí především nečernobílé postavy, u kterých si divák není nikdy jist, kam je vlastně má zařadit.