Recenze (1 051)
Gentleman v Moskvě - Poslední Rostov (2024) (epizoda)
Hodně dobré.
Gentleman v Moskvě - Pozvání (2024) (epizoda)
Líbí. Je to takové milé podobenství, kdy Hotel je (nejen) carský/ruský svět v turbulentní době a mě se ta realizace zamlouvá a McGregor konečně skvěle obsazen.
Gentleman v Moskvě - Mistr okolností (2024) (epizoda)
Mě se ten formát velmi zamlouvá. Je to zábavné i dramatické, formou drzé, ale inteligentní. A Ewana vidím po dlouhé době v typu role, která mu padne jako ulitá. A krásná grafika a animace úvodních titulek.
Za hranicí - Země (2022) (epizoda)
Baví, ale obavy, že tohle 'čudo' musí nutně vyšumět 'lostovsky' do nikam jsou enormní.
Za hranicí - Prázdnota (2022) (epizoda)
První díl zaujal, ale mám důvodné obavy, že kojtejl z rančerského a scifi tématu má velmi velkou šanci státi se pomalu či rychle zklamáním. Úvod ovšem nezklamal.
Renegátka Nell - Neříkej mi Nelly (2024) (epizoda)
Mě první díl téhle prvoplanovité pohádky bavil.
Wanted - Chelsea a Lola (2016) (epizoda)
Navzdory nijak ohmatanému námětu velmi svěží a zábavný úvod.
Wanted - Pod zámkem (2018) (epizoda)
.
Temná hmota - Ten nejlepší výlet (2024) (epizoda)
Nuda to není a nebyl bych až tak příkrý v hodnocení, na druhou stranu to není tak chytlavé, jak by mohlo a hlavně jak by chtělo. Na vině je hlavně troubelínství Edgertona, který je až příliš vyjevený, ač mi jako herec nevadí a i scénář je natvrdlý o kus víc, než by si divák zasloužil. Ale šanci třetímu dílu dám, ten rozhodne o palci nahoru či dolu.
Temná hmota - Jsi se svým životem spokojený? (2024) (epizoda)
Zatím těžko říci, ale pravděpodobnost, že to bude pecka a ne nedotažená splácanina je dosti nevalná, ale nechme se překvapit.