Poslední recenze (157)
Sympatizant - Přání smrti (2024) (epizoda)
1.diel splnil všetko, čo som od toho očakával, spoznávame postupne hl.postavu, aj tie vedľajšie, navyše je to zasadené do iného prostredia, ako sme pri takýchto filmoch o Vietname zvyknutý. Dej zatiaľ neprináša nič co by som nevidel už pri iných seriáloch, ale aj napriek tomu mam veľké nádeje, že si tvorca dal záležať na charakterovom vývoji hl. Postavy, čo by mohlo byt pre diváka zaujímavejšie, aj osobnejsie. Po prvej epizode optimistické 4*, ale s pocitom, že seriál môže byť veľké pozitívne prekvapenie.
Medvěd - Série 2 (2023) (série)
Za mňa osobne najlepšia séria tohto roka spomedzi všetkých seriálov a to musím dodať, že seriály o varení a podobne veľkým oblúkom odchádzam, ale v tomto prípade to inak nejde...skvelá pohodova prvá polovica série a druhá polovica série je čistá emocna smršť podporená výkonmi postáv, ktoré sa vám hlobko vryju do pamäte. ----- Vzhľadom na záver druhej série, mam pocit, že 3.séria môže z Medveďa spraviť dajme tomu Kultovu záležitosť. Minimálne v USA to tak pravdepodobne bude. Silných 5*.
Jdi a dívej se (1985)
Zverstva vojny v tom najrealistickejsom náhľade. Dokonale herecké obsadenie na cele s mladym Fljorom. Scéna upalenia miestnych v kostole sa mi navždy vryla do pamäte a vzápätí scéna ako sa s Fljorom fotia nemeckí vojaci s pištoľou u hlavy ma definitívne zložil. Hnus, ktorý treba vidieť. 5*.