Poslední recenze (407)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Sedmička působila jako stavění základů víc než co jiného, a osmička toho naštěstí skvěle využila. Jasně, relativizace všeho tu jde trochu moc a zároveň ne dost daleko, když se v každém druhém přou protipóly, ale většinou z toho nic moc není, nebo se to aspoň zahraje do outu. Ale je to jednou blockbuster, a dělá to zatraceně dobře.
Dáma v dodávce (2015)
Alan Bennett je ve filmu ukázán jako nepříliš dobrý spisovatel, a samotný film tomu odpovídá. Škoda, příběh samotný je silný, a zahraný je veskrze skvěle.
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Altered Carbon mohl být snadno o dost lepší. Sice se technicky vzato nevyhýbá hlubším tématům ani jejich ne úplně příjemným závěrům, zároveň se ale snaží tvářit, že tam vlastně nejsou, nebo je alespoň redukuje na obezličku pro posun děje. Je to pořád dobrý seriál, jen s trochu nenaplněným potenciálem. Mnohdy jen protože zbytečně spěchá.