Poslední recenze (350)
Sou jiu (2022)
Donnie tentokrát trochu jinak. Žádný kung-fu bitkař, ale obyčejný otec od rodiny, který si nechá několikrát namlátit. Nepřišlo mi to tak špatný, jak naznačovalo zdejší hodnocení. Za mě to určo sklouzne do kategorie lepší průměr, i když jsem si občas u jeho chování skoro klepala na hlavu. Jinak mi to přišlo jako fajn drama o pátrání po pohřešovaném klukovi v pěkné zasněžené přírodě. A plus má u mě i hudba. Přeloženo.
Moscow Mission (2023)
Nebýt začátku šla bych s hodnocením asi výš, ale takhle průměr. Začátek mi přišel lehce zmatený, trochu jsem se ztrácela v tom, kdo s kým, co a proč. Možná to bylo způsobený i EN hardsubem, který rychle mizel a místy se nedal dobře přečíst. Jakmile jsem si stáhla soft title a zorientovala se, děj začal svižně odsýpat, proložený sem tam nějakou akcičkou. Potěšil Andy a pěkná hudba.
Lovci z konce světa (2024)
Další slabá spolupráce Asie s Netflixem. Myslela jsem si, že s Ma Dong-seokem v hlavní roli to dopadne líp než předchozí filmy, co jsem viděla, bohužel je to horší průměr. Tenhle typ filmů nemám navíc ráda, takže mě na tom kromě akce a sympaťáka Ma nic moc nezaujalo. Příběh je slabý, film nepřináší nic novýho, jen to, co už jsem viděla několikrát předtím. Na jedno zkouknutí dobrý, ale opáčko ani omylem.
Poslední deníček (1)
Předvánoční romantika ;)
Jako z pohádky...