Poslední recenze (35)
Kráska a zvíře (2017)
Tyhle "REMAKE" mě začaly prostě bavit. A ztrácím iluze, že by se další předělávky kreslených filmů nepovedly. Muzikálově podobný tomuto snímku je snad film mladší Bídnici (neříkám příběhem, pouze mi to ten film chvilkama evokovalo) a natož, že muzikály jinak nemusím, do této hrané verze to sedlo perfektně. Krásná živá animace s pohlednou Emmy WATson dodává skoro dvouhodinovému dílu pěkný šmrnc. Snad jen příběh se mi zdál moc jednoduchý. 4/5 --- (83%) ---
Kytice (2000)
Když učitel na základní škole řekl slova "báseň" a "tragická báseň", ihned se mi vybavil K. J. Erben - jeden z mých nejoblibenějších básníků vůbec. A filmová podoba se velmi povedla, na kterou by, pevně věřím, byl Erben hrdý. Ano, jsou tam někde krátké pasáže, které v básních od Erbena nejsou a tvůrci filmu do něj "vtlačili" něco jako své pocity. Vyvýšit musím i Jiráskovu hudbu, která podtrhuje všechny díla. 5/5 --- 76% ---
Daniel Landa - Morituri Te Salutant! (2003) (hudební videoklip)
Samozřejmě Karla Kryla nezapomínám, ale od Landy je pro mě více povzbuzující, nemohu si pomoct. 5/5
Poslední deníček (3)
Začínám zjišťovat zajímavosti
Ano, sice by si někdo mohl říct, že jsem asi "šáhnutý" jenom na animáče, žádná pořádná zajímavost k hranému filmu, ale když tam zrovna toho nejvíce chybí a mohu něco doplnit, narozdíl od nových sci-fi a hororech, kde je vlastně už vše, aniž by ještě to někdo mohl hodnotit.