Poslední recenze (3)
Manželská historie (2019)
Wau, bozi. A ta hadka, ta ma dostala najviac. Klobuk dole!
Cesta do fantazie (2001)
Naozaj krasna cesta do fantazie :)
Blade Runner 2049 (2017)
po-ma-le, ale ani na sekundu som sa nenudila, vizual super, pribeh zaujimavy, scena s Joi a Mackenzie super, celkovo 10/10, neni o com