Poslední recenze (160)
Hrozba smrti (2024)
Nebylo to špatné Jake zahrál obstojně. Jen ty záporné osoby .. to bylo spíše dost směšný a některé postavy mi připadají jako NPC postavy z 90kových her, kdy inteligenci nepobrali. Takže takový průměr. Stejně od začátku bylo jasný jak to dopadne a čekalo se jen na rozhodující bitku. Ale i tak se to dalo.
Králíček Jojo (2019)
Veni, Vidi, pane bože to bylo strašný. Rádoby vtipná ptákovina která ač se snaží být vtipná a zasazená do doby druhé války, je tak hloupá a není ani moc vtipná. Nejlepší na tom všem byl až konec. A za ten dávám hvězdičku navíc.
Black Adam (2022)
Viděl jsem hodně filmů s akčními hrdiny, ale to, co předvádí, je opravdu strašné a je to horší a horší. Avengers vymlátí pomalu do jednoho, Spiderman je jiný než je a Black Adam je arogantní namakaný cápek, který si mele svou, ale chce ho zastavit banda jakých si hrdinů, kteří by se měli starat spíše o svoje problémy. Slátanina, která se nedala ani moc dívat. Jediné, co bylo fajn je Rock. Jinak bych se na to nedíval a dal tomu odpad.
Poslední deníček (1)
Čím víc titulů tím víc king
dnes jsem se bavil s nejmenovanou osobou zde na čsfd, že člověk, který má spoustu titulů je vlastně borec, king a frajer. Přirovnáním by šlo říct - Pán tvorstva. Větší hovadinu jsem teda neslyšel. Když si přečtu, co ta osoba s těmi tituly píše za hovadiny tak bych tipova, že titul má leda z Húskove v Černovicích :)