Poslední recenze (122)
Království úsměvů (2023) (seriál)
Jednoznačne to hodnotím veľmi pozitívne. Strašne sa mi páčilo, že tu neboli žiadne hnusné intrigy, ale láska sa postupne krásne rozvíjala a je to skutočne veľmi pekný romantický príbeh. Junho je úžasný (ako vždy, ešte ma nikdy nesklamal) a vlastne všetci podávajú pekné výkony. Kto ešte nevidel, a nevadí mu popoluškovský námet, tak vrelo odporúčam.
A Year-End Medley (2021)
Nie je to zlé, ale ani výborné. Je to naozaj priemer, nakoľko niektoré časti sú skvelé a niektoré slabšie. To by ale nemalo nikoho odradiť, lebo v konečnom dôsledku vás tento film zahreje pri srdiečku. Nemôžem sa ubrániť zrovnaniu s Láskou nebeskou, kde ide o podobný štýl rozprávania deja, bohužiaľ to nedosahuje jej kvality.
Wonderful World (2024) (seriál)
Nazvala by som to emočnou smršťou, lebo čo so mnou tento seriál porobil, neviem, kedy sa z toho spamätám. Nedokázala som to pozerať v jednom ťahu, nakoľko by som vyplakala rieku (pochopia všetci, čo majú deti). Tie herecké výkony boli úžasné. A nie len Kim Nam Joo, ale pre mňa bol neskutočný aj Kim Kang Woo (keď sa bol ospravedlňovať svokre za neveru, to mi padla sánka) a Cha Eun Woo je každým seriálom lepší a kvalitnejší herec. Celkovo išlo o skvele spracovaný scenár, v ktorom činy postáv dávali zmysel a napínavá dejová línia sa udržala až do konca seriálu. Celý dej bol podkreslený výbornou hudbou, ktorá často vyvolávala spolu s dejom veľmi silné emócie. Osobne ma to zobralo a budem nad tým ešte nejaký čas dumať.