Poslední recenze (106)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Zpomalené záběry kdy chudí vesničani sekají obyčejnou kosou obilí... a vedle antigravitační kary. Zpomalený záběr na klas obilí. Ne, to není gladiator, to je 7 statečných in a galaxy far far away... Nicmoc se člověk nedozví o hlavním nepříteli, postavy jak přišly tak odešly, scenař, to je trapárna sama o sobě. Kandidát na přemožitelé filmů Uweho Bola.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
No já fakt nevím, usínal jsem u toho nesčetněkrát, snad každá třetí minuta byla zrecyklovaná, pořád dokola stejné klišé, nuda, choreografie ubohá. Každé další pokračování je o level níže, tentokrát už jsme někde pod sklepem. To i ten Liam Neeson měl ve stejných letech daleko živější a dynamičtější pohyby než tento artritidou trpící důchodce zabiják.
Avatar: The Way of Water (2022)
Tak nevím jestli to vidím jinak, nebo jsem toho už viděl dost a nějak mě nic moc dalšího "nového" neoslní, ale toto je pro mě další film, který mě nezaujal. Byly velké očekávání, a ve výsledku se to všechno zhustilo do digitálního porna, efektů zleva zprava, ale toť vše. Scénář nic zajímavého nepřinesl, "herecké" výkony asi nemá smysl zminovat a na rozdíl od prvního filmu mi to přišlo že potřebují vizuálně libivý blockbuster na kterém rozjedou merchandise. Nic víc nic mín. Jsou filmy které mají 3h stopáž a člověk je za to rád, že se něco zajímavého dozví, že se scope filmu rozšíří, fanoušek uvidí hodně zajímavého, atd.. ale tady mi to přišlo jako hodně natažená rozvařená nudle. Ve 3/4 jsem usnul ;)