Recenze (760)
Vždycky budeš moje možná (2019)
Hodně zapomenutelná romatická komedia. Nad vodou drží jen Park a Reeves.
Hurricane Bianca: From Russia with Hate (2018)
První díl Hurricane Bianca má něco do sebe, tento druhý díl je ale vyloženě špatný. Jedna hvězdička jen za Biancu a další drag queens.
Hurricane Bianca (2016)
Jen pro někoho. Šílené herecké výkony, stupidní scénář, amatérská filmařina. Ve své nedokonalosti ale zábavné.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
128 minut nudy, aneb jak zprasit výbornou knižní předlohu.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Důstojné zakončení ságy Středozemě mi kazí kašírovaný digitál a naprosto přehnané WTF scény s Legolasem.
Avengers (2012)
Vizuálně? Bomba. Obsahově? Slátanina.
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Zpočátku celkem slibný film, který se postupně rozplizl do klišovitého pohledu heterosexuálů na homosexuály. Občas vtipný moment, občas rádobyvtipný, a naprosto příšerný konec.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Ze zvědavosti jsem se podíval na Markízu. A po 10 minutách jsem se musel jít osprchovat...
District 9 (2009)
Pár bodíků mínus za logické díry, ale po dlouhé době opravdu skvělý hardcore sci-fi film, u kterého jsem se tetelil blahem.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Jako oddychovka skvělé - výborný casting (hlavně ústřední dvojka patří mezi to nejlepší v poslední době), skvělá hudba, vizuálně pastva pro oči. Trochu mi vadila občasná nepřehlednost, trochu scénáristické zkratky, hlavně na začátku filmu, ale jako celek zábava.