Jamie Foxx hraje dříče, co chce vlastníma rukama zařídit dobrý život svojí bystré dceři. Čištění bazénů v údolí San Fernando je ale jenom fasáda pro jeho skutečné živobytí: lov a zabíjení upírů pod křídly Mezinárodní unie lovců upírů. (Netflix)

Recenze (314)

Cappuccino

Jamiemu Foxxovi rola zabijaka upírov sadla, ale jeho parťák Dave Franco bol na facku. Film má zopár zábavných momentov (hlavne so Snoop Doggom a Scottom Adkinsom), no väčšinou kĺže na vodách priemeru. Hlavná zápletka je jedno veľké klišé, tak ako správanie aktérov a niektoré akčné scény stáli fakt za päť korún. Zamrzí tiež, že tvorcovia načrtli mytológiu upírov i Únie a následne sa tým prestali úplne zaoberať. Slabšie 3 hviezdy. ()

SeBig

Zábavná kravina. Konečně film dělaný pro to, aby pobavil diváka a né, že to je jen prázdný lákadlo na jména atd. Skvělá kamera, super obsazení a zábavný příběh s vymazlenou akcí a bavil jsem se od začátku do konce. Zábava ve stylu devadesátkových popcornovek. Velmi příjemné překvapení po hodně dlouhé době jsem se bavil u filmu. ()

Morien

Did I just cry for Snoop Dogg? Bitky jsou celkem sranda, ale pořád je to "jen" televizní film: Pocitově se tam skoro nic nestalo, budování možného světa dost pokulhává, spousta věcí asi/možná skončila ve střižně, nebo je vůbec nerozpracovali, ale my jako bychom ty informace měli vědět (např. k sousedce se chová, jak kdyby ho zradila nejdůvěrnější milenka, ale přitom spolu měli jeden (1) krátký rozhovor), a tak. Ale ty bitky jsou celkem sranda a předpoklad asi je, že kvůli ničemu jinému se na to nikdo nedívá. ()

AffectedFace

Naprostá paráda. Parádní choreografie a kamera. Vymazlený humor s cool konverzacemi, tohle jsem přesně čekal od Bullet Trainu (co se týče akce), humor je ale na stejným levelu zábavnosti. Chvíli jsem si přál, aby z toho byl seriál, protože ta stopáž odsýpá neskutečně. Úžasně vybrané ústřední duo Jamie a Dave, tyhle dva spolu musí ještě něco natočit! Potěšil i občas potkaný teammate z Call of Duty: MW - SNOOP DOGGIE, kterej si tu střihnul parádně sedící roli Black Cowboye a s rotačákem mu to šlo fakt parádně. JJ Perry se jako začínající režisér nechal správně inspirovat tvůrcem Johna Wicka. Tím to potvrzuje i fact použité hudby při příjezdu fake Adkinse (Le Castle Vania soundtrack z JW 1). I přestože se jedná po příběhové stránce o klišé, tak jsem se královsky bavil a užil si každý kill. Z tohohle by mohla být parádní série dalších filmu, protože snímek jako rozjezd obstál neskutečně. Samozřejmě nesmím zapomenout na vynikající Gore, kde tvůrci nezapomněli i na vyřádění se na lidech (useknuté hlavy, lítající končetiny). Spoustu cameos také potěšilo - Příkladem: "You Know the Definition of Insanity?!", jasnej Vaas z Far Cry 3! Také výše zmíněný fake Adkins byl parádní. Je vidět, že scénáristé jsou fanoušci videoher, za to další bodíček navíc! Jednoduše řečeno: Je to masakr jako kráva (brutální, intenzivní, choreograficky dokonalý masterpiece) a přesně tohle potřebuju aspoň 1-2 do roka, abych uspokojil svoje psycho choutky. Čistých pět hvězd, doporučuju. ()

Spiker01

Co se týče netflixáren, tak vysoký nadstandard, ostatně jako všechno, co vyjde z produkce Leitche a Stahelskiho. Několik líbivých akčních scén a povedené choreografie, nekompromisně charismatický Jamie Foxx, až jsem si vzpomněl, že kdyby byl alespoň takovýhle nový Blade, byl bych spokojený. Takhle můžeme jen doufat a Day Shift 2 bych si dal rád. ()

Zajímavosti (13)

• Keď Bud (Foxx) a Big John (Snoop Dog) vstúpia do únie môžeme vidieť fľašu s nápisom „BSB“. Je to Brown Sugar Bourbon, značka alkoholu ktorú vlastní herec Jamie Foxx. (maramashi)
  • Seth (Dave Franco) má jako vyzvánění na mobilu píseň „Photograph“ od Nickelback. (griph)