Jamie Foxx hraje dříče, co chce vlastníma rukama zařídit dobrý život svojí bystré dceři. Čištění bazénů v údolí San Fernando je ale jenom fasáda pro jeho skutečné živobytí: lov a zabíjení upírů pod křídly Mezinárodní unie lovců upírů. (Netflix)

Recenze (314)

pornogrind

O filmu už nějakej ten pátek vím ale víceméně jsem ho přehlížel, protože se mi do něho vůbec nechtělo. O to větší mě čekalo překvapení. Skvěle fungující mix hororu, akčňáku a komedie. Dobře zvolená byla i hudba. Nejvíc jsem si ale užíval akční pasáže. TOPem je pasáž kdy se na scéně objeví bratři Nazarianovi(Scott Adkins a Steve Howey). Nečekal jsem to, smekám a tleskám. Nadprůměrná porce zábavy. Parádní oddechovka ke který se budu rád vracet. ()

Spiker01

Co se týče netflixáren, tak vysoký nadstandard, ostatně jako všechno, co vyjde z produkce Leitche a Stahelskiho. Několik líbivých akčních scén a povedené choreografie, nekompromisně charismatický Jamie Foxx, až jsem si vzpomněl, že kdyby byl alespoň takovýhle nový Blade, byl bych spokojený. Takhle můžeme jen doufat a Day Shift 2 bych si dal rád. ()

JASON_X

Zvykl jsem si už, že klasičtí upíři bývají v popkulturních, hlavně amerických filmech většinou zkarikovaní. Ale tentokrát to nebylo tak hrozné. Kromě parádních moderních akrobatických kreací, které upíři předvádějí, když to do nich někdo nakropí brokárnou, jsou víceméně ze staré tradiční školy - vadí jim Slunce, nesnášejí česnek a nejsou vidět v zrcadle. I jejich lovci docela ujdou, i když mnohem radši, než šaškujícího Foxxe s jeho otravnou rodinkou, bych v hlavní roli viděl Adkinse a jeho (filmového) bráchu. Ale to už by byl pravda úplně jiný film. A tak divák musí přetrpět něco infantilního humoru (no, párkrát jsem se i zasmál) a fůru vztahových a rodinných keců. Ale úplně nejvíc mě nakrklo, že se mezi upíry opět najdou nějací ti pitomci, kteří být upíry vlastně nechtějí a pomáhají lidem lovit ty pravé upíry, kteří jimi být chtějí. Tenhle přiblblý antropocentrismus mi ve filmech o upírech fakt děsně vadí. Ale za tu skvělou akci dám třetí, ať nežeru. ()

Ouwen

Naprostá jízda od začátku do konce. Bohatej děj, dost velkej důraz na vrstevnaté charaktery, oku lahodící vizuál s pestrým výběrem exteriérů a interiérů, tvrdá kaskadeřina, nespočet výborných hlášek a dialogů, a nepolevující tempo. Každá scéna působí fakt unikátně, živě a především zábavně. Potěšilo cameo Adkinse a jeho naprosto šílený salta a kopy z otoček s jeho novým esé přízvukem. Day Shift je ultimátní filmovou zábavou, je to pestré na nápady a vášnivé po všech stránkách. Žádná hluchá místa. Kvůli tomuhle koukám na filmy. Soundtrack je nadupanej. Nemám slov, dlouho jsem se tak královsky nebavil u filmu s tím jak volně a zábavně působil. ()

havLord

hvlrd, když je mu 6 let a Day Shift je (i) prvni film, ktery kdy vidi, zaroven (ii) nikdy nevidel zadne upirske filmy, (iii) filmy s camey, (iv) filmy se zvraty, (v) buddy movies, (vi) akcni filmy, (vii) akcni komedie, (viii) akcni filmy s hlaskami, (ix) akcni komedie s lehce parodickymi scenami, (x) upirske filmy s herci s trvalou, (xi) rodinne feel-good happy end filmy, (xii) filmy odehravajici se v kalifornii, (xiii) prepalene netflixovske filmy trvajici 2+ hodiny: 🤩⭐⭐⭐⭐⭐... hvlrd, kdyz Day Shift je 2,578. film, ktery vidi: 💩 🤷 ⭐ ()

Zajímavosti (13)

• Bud (Jamie Foxx) ve filmu vystřídá několik tzv. aloha/havajských košilí. Diváky je nejvíce vyzdvihována květinová košile Day Shift 2022 se vzorem oranžových květů ibišku a ananasů s knoflíky ve stejné barvě. Jen u jedné z košilí si můžeme všimnout vsazené a napasované náprsní kapsy, tak aby nebyl narušen její vzor. U originální havajské košile z Honolulu bývá zvykem, že motiv kapsiček ladí s motivem vlastní košile a kapsy nejsou na první pohled vidět. Tyto košile jsou pak doplněny knoflíky, které jsou vyrobeny ze skořápek kokosových ořechů. (DJMaroko)
  • Všetci "contortionist vampires" boli najatí účinkujúci zo živých vystúpení ako "Cirque du Soleil". Bol to spôsob ako nielen ukázať iný typ upíra, ale aj poskytnúť prácu umelcom, ktorí boli bez práce v dôsledku pandémie Covid-19. (maramashi)