Novinářka z LA (Nina Dobrev), která má v lásce věčně pech, vyrazí na druhý konec Ameriky za chlápkem, co jí padl do oka v seznamovací aplikaci. Čeká ji ale někdo jiný. (Netflix)

Recenze (131)

LEGACY

Mám zrovínka po moc příjemné schůzce s kamarádkou z Kazachstánu, se kterou jsem se rovněž znám online a byť jsem ani já, ani ona o ničem nemlžili a ani se nejednalo o date, tak mi tento film neuvěřitelně sedl a bavil. Jsou to milionkrát ohrané scénáře, každopádně to nemusí nutně předznamenat špatný film a Love Hard je přesně tím čím chce být, milou vánoční komedií, která vám zvedne náladu, kopne Grinche do prdele a uštkne vás do srdce vánoční jiskrou - from Prague ()

BOURQUE

Netflix (začiatkom Novembra) vypustil svoj Vianočný film menom Love Hard (názov vôbec nie náhodný, pretože najobľúbenejším filmom hlavnej hrdinky je film Die Hard). Začiatok začína „nádejne“ (Vianočná pesnička pre „letné obrázok“), ale potom sa to celé premietne do príbehu, ktorý nie je až tak ďaleko od toho, čo produkuje Hallmark. Rozdiel je práve v snahe k tomu dať viac komediálnych prvkov. Ale tá snaha je kontraproduktívna. Predvídateľný príbeh, predvídateľné postavy a pekná Nina Dobrev (jej karaoké na pesničku od Meat Loaf potešil). Záver v štýle Love Actually je celkom fajn. Osobné hodnotenie: 61% (**) ()

Tsuki

U vánočních filmů nelze mít přehnaná očekávání. Trocha komiky, trocha romantiky, vánoční atmosféra a Nina Dobrev navrch (přiznám se, že na film jsem se koukala především kvůli ní). Má to i pár svých předností - zápletka je docela originální a vtipná, plus mě pobavila předělávka písně Baby It's Cold Outside. Bohužel ale z mého pohledu chybí filmu něco zásadního - chemie mezi hlavními protagonisty. Děj je sice postavený tak, že jakmile Natalie pozná Joshe osobně, tak je to rozhodně netáhne k sobě, ale postupem času by tam ta milostná náklonnost měla začít prozařovat. Jenže Nina Dobrev a Jimmy O. Yang celou dobu působí spíše jako sestra s bráchou nebo dobří kámoši. Když proto přijde ten happy end, který všichni od začátku čekají, a ti dva se přece jenom dají dohromady, tak jim to prostě nevěřím. Kamarádství ano, milostný vztah ne... Na romantický film to zkrátka nemá tu správnou romantickou "energii", což je velká škoda. Nebýt tohoto, mohl to být o třídu lepší film. Stále je to příjemná a zábavná podívaná, kterou si možná ještě někdy zopakuju, ale je mnoho lepších vánočních filmů (takovému Love Actually, na které se zde odkazuje, třeba nesahá ani po paty). ~(3,3)~ ()

Triny

Jsem cílovka, i když to veřejně nerada přiznávám. Zkouknu každou připitomělou romantickou komedii, a i když tu bude mít nízké hodnocení, tak u mě to většinou projde s přihlouplým úsměvem na tváři a hřejivým pocitem u závěrečných titulků.. I proto mě překvapuje, že tohle teda neprošlo. Málem jsem to nedokoukala a jsem zaražená, že to má tak relativně vysoké hodnocení... Už nikdy víc - pro mě tak nějak nepříjemní herci, stokrát viděná zápletka a stejné trapasy .. Prostě nevím, co je blbě, ale znovu už ne, děkuji :) ()

Pajky3

Překvapivě příjemná romantika, protože nejde o klasický příběh krásné holky, co potká krásného kluka a během Vánoc se dají dohromady a navždy budou spolu. Nina Dobrev sice plní roli krásné holky, ale její protějšek Jimmy O. Yang (Space Force) rozhodně neodškrtává klasické položky. Bavil jsem, párkrát to sice zaběhlo za hranici trapnosti, ale vcelku to fungovalo a Die Hard je zcela bez pochyb Vánoční film. Pro mě silnější tři a nevadilo by mi to někdy vidět znovu. ()

Zajímavosti (3)