Tentokrát Herkules putuje do říše mrtvých, musí zachránit vesnici, kde puká země a otvírá se jícen podsvětí. Vydává se na cestu a netuší, že bohyně Héra sleduje každý jeho krok a ohrožuje všechno, co je mu drahé. Hrdina však odhalí každou lest... (oficiální text distributora)

Recenze (54)

SeanLSD

...alebo Herkules a rodinné problémy, Herkules a zombíci, a Herkules – krotiteľ pekelných psov. Okrem zaujímavého prvého dielu o Amazonkách sa už v týchto filmoch jasne stanovila línia, ktorej sa tvorcovia pevne držali až do konca seriálu - teda listovať si gréckymi mýtmi a ľubovoľne vyťahovať motívy, ktoré potom zakomponujú ako kulisu neutíchajúcej televíznej mlátičky. Na Herkula! ()

lykan9

Po tolika letech už Herkules v podsvětí vyznívá trochu přihlouple, ale na druhou stranu tenkrát to v rámci TV tvorby patřilo k tomu nejlepšímu. Nostalgie je sviňa a jako člověku, který na těchto filmech vyrůstal, to i dnes přijde fajn. Jinak s odstupem musím konstatovat, že začátek je trochu nudnější, ale scény s Kerberem nezestárly. Herkules v podsvětí však ani kdysi nepatřil k mým nejoblíbenějším z pětice TV filmů o Herkulovi. ()

Lucasion

Tentokrát Hercules (Kevin Sorbo) půjde až do podsvětí. Film ničím extra nepřekvapí,ale zárověn ani neurazí a tak se bude především líbit těm co se líbili i předchozí filmy. Po vizuálních, letitých efektech film působí stále skvěle a film je dalším super přírůstkem do Herculova dobrodružství. Proto film ocení především děti a fandové Hercula se Sorbem. ( 78 procent ) ()

kingik

Dost dobré na to, že je to televizní film. Kevinovi Sorbovi role Herkula skvěle sedla a on má herecký talent, ale škoda že ho nezůžitkoval lépe a v pozdější době nehrál v dobrých filmech. Snímek hýří nápady, triky nejsou vůbec špatné a má to dynamický děj. Bavilo mě to a ani seriál Herkules nebyl k zahození. A kromě toho moc filmů s tematikou bájné mytologie v poslední době nevzniklo. Já tedy o žádném nevím. ()

Arach.No

Před chvilkou jsem napsal, že Ohnivý kruh se mi líbil nejvíc. Bohužel se mi povedlo zapomenout na tento skvost. Nic tak dobrého v této sérii o Herkulovi nevzniklo. Herkules v podsvětí je naprosto úchvatný film, který vtáhne do děje a donutí vás držet Herculovi pěsti až do úplného konce. Moc děkuji celému týmu kolem Sama Raimiho za tento film. ()