Zde odtrhněte

• Itálie Strappare lungo i bordi (více)

Epizody(6)

Autor komiksů, který si svoje svědomí představuje jako mluvícího pásovce, odjíždí s kamarády z Říma a cestou se zamýšlí nad svým životem i vytouženou láskou. (Netflix)

Recenze (6)

Greg25

Zerocalcare převedl své populární komiksy do šesti epizod a je to parádní zábava. Na animáky mě obvykle zase tak moc neužije, ale tohle mě bavilo opravdu hodně. Ze života, o životě, s nadhledem, glosováním, komentováním, o nadějích, které odvál čas a bolestech, které přinesl. Parádní minisérie, která je možná trochu víc o textu než o animaci, ale to je pro mě plus. Pásovec alias svědomí nemá chybu. 100% ()

Trevor

Posolstvo seriálu je dobré avšak jeho spracovanie, povinne korektné zaostáva za očakávaním. Pravdepodobne však moje nároky na humor či satiru sú vyššie ako u ostatných užívateľov tak aj preto hodnotím podstatne nižšie. Aj keď je pozoruhodné že akonáhle sa objaví animovaná novinka z Netflixu takmer ihneď má 5* hodnotenia, minimálne od troch štyroch užívateľov. Občas od takých, ktorí žiaden film nehodnotili niekoľko mesiacov. ()

Lukin413

Hlavní hrdina se svědomím v podobě pásovce se zamýšlí nad životem a svou životní láskou. Z počátku je seriál zábavný svými trefnými postřehy, poslední díl je pak pořádným kopancem do žaludku. ()

AdamXB-1

Kulometná dávka vtipu s dobře zvoleným formátem kraťučkých dílů v krátké minisérii, díky němuž vznikla jednoduchá, rychlá a hlavně zábavná špagetová jednohubka se zamáčknutou slzou na konci... za mě není co dodat. ()

petikakika

Seriál je treba vidieť buď v originále, alebo dabovaný. Prirovnala by som to k Pásla kone na betóne, ktoré by natočené v spisovnej slovenčine stratilo svoje čaro a humor. Titulky nemajú šancu zachytiť pestrosť rímskeho dialektu, plného navonok urážlivých slov a fráz. Zerocalcare používa dialekt rovnako ako Passolini v Ragazzi di vita, aby podal svedectvo o živote prežitom na periférií Ríma. Za mňa zaslúžených 5 hviezdičiek a už teraz dúfam, že týmto spolupráca s Netflixom nekončí, pretože Zero má rozhodne čo ponúknuť. ()

Sjoduk

Výborný seriál s unikátou témou a silným odkazom (nebudem prezrádzať). V podstate hlavný hrdina Zero je prehnaný overthinker a asociál, a preto všetky situácie, ktoré zažíva analyzuje až do takej miery, že všade vidí katastrofické scenáre. Sú tam ale vtipné hlášky a tak trochu inšpirácia z Big Mouth (tiež sa radí s imaginárnym kamošom). Čo je na ňom výborné, je že divák sa vie veľmi ľahko zžiť s príbehmi postáv. Proste pindá na rovnaké veci ako my všetci, len proste robí z komára somára. Jediné, čo sa mi nepáčilo je, že niekedy je tam až priveľa rozprávania a divák sa musí sústrediť, aby mu nič neušlo. Seriál má na Netflixe aj voľné pokračovanie nazvané This World Can't Tear Me Down, ktorý si určite pozriem tiež. ()