Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Třináct let po odchodu od Ladislava Štaidla se Ivetin svět změnil k nepoznání. Její alba se neprodávají jako dřív, ale ona věří, že zase bude zpívat. Má za sebou neúspěšné manželství, ale věří, že ta pravá láska na ni stále čeká. A především má vedle sebe toho, na kom jí záleží nejvíc: svého dospívajícího syna. To kvůli němu chce vyhrát boj s vlastními démony. Je to on, kdo při ní stojí, i když se nedaří a bulvár čeká na každou její chybu. Ano, kdysi chtěla být slavná – teď chce obyčejný život. Pro Artura, pro sebe. (Voyo)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (17)

Stillborn83 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tretia séria a zakončenie seriálovej Ivety neprináša žiadnu zmenu. Otrasná a brutálne otravná minimalistická kamera, o ktorej si samotný scenárista a režisér myslí, že (vyjadroval sa o tom vo viacerých rozhovoroch), že sú to umelecké zábery a chcel ich vraj v seriáli oveľa viac – náladové zábery, ktoré navodia atmosféru. Popravde, skôr pôsobili amatérsky, inscenačne, ba až na štýl domáceho videa (aj keď to asi bol zámer).  - Každopádne, tretia séria sa pohybuje asi na úrovni druhej, no tiež je to podpriemer, už nie hlboký podpriemer ako prvá séria, ale len podpriemer.  - V seriáli dosť chýba zásadný Ivetin vzťah s Jiřím Pomejem, celkovo sa tvorcovia snažili aj v poslednej sérii o to, čo predtým, verne zobraziť známe scény (únos do Taliansku, Richtář „hore bez“ v Taliansku, bitka s Maculom na jej poslednom koncerte v Svitavách). Ak hľadáte odpovede, nedostanete ich. Jasné, z búrlivého života Ivety, ktorý chtiac-nechtiac sledoval celý národ, sa dalo vyťažiť oveľa viac (napríklad prečo rušila tie rozsiahle turné, ktoré mala naplánované - aj keď to je každému jasné). A mimochodom, prvá séria vykresľuje Sepéšiho ako čuráka, druhá Ivetu ako nestabilnú trosku, v trojke je Richtář doslova za chrumkavého. - A tak asi jediným polovičným víťazom je herečka Anna Fialová, ktorá sa snažila verne okopírovať a naštudovať Ivetino správanie, štýl reči a podobne (komicky však vyznieva jej mladý vzhľad v tejto tretej sérii – ale maskéri sa snažili), otázne je aj to, dokedy sa v jej hereckej kariére s ňou bude ťahať táto úloha, pretože talent táto herečka rozhodne má.  - Nie, Voyo sa nevydarila táto miniséria a to vôbec, podobne ako sa nevydaril ani dokument o Ivete Málo mě znáš. Asi by bolo vhodné nechať jej dušu už na pokoji a vziať si z jej života to pekné – piesne, ktoré dodnes oslovujú mnoho fanúšikov.  P.S.: Výborný komentár NinadeL. P.S.2: Oveľa viac o Ivetiných prehreškoch z tejto tretej série sa dá dohľadať na YouTube, je viacero snímkov, ktoré chronologicky pospájali udalosti z novinárskych kamier a relácií, kde vystupovala a dá vám to oveľa väčšiu výpovednú hodnotu než táto miniséria. ()

SATUR. odpad!

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

motto/gro: BLUDY, QUASI, chiméry, volatilní smutný klaun, likvidátor. Obsáhlý real. biopic za/jímavý námet byl zčásti "žánrove" z poutavé kategorie jako napr. Johna Forbesa Nashe Jr.. Žel tady kýčovití autori silný místy kvazi "mystický" príbeh OBEZLIČKOVE zpracovali jako BLUDY autoru, primitivní AV formát = ohlupovací PLYTKOU prázdnou slaboduchou POPULISTICKOU frašku. #Relevantní souvislosti, úplná pravda je celkove v minisériích DEMAGOGICKY zatajena. Tvrdým cílem, účelem mediálního výtvoru byla prioritne marketingová BULVÁRNÍ tržní sledovanost nad celkovou kvalitou, autenticitou, originalitou. Pojetí hercu je zbytečné hodnotit, když celková autorská "kreativní" licenční nekvalifikovaná konepce díla (postrádající sofistikovanejší strukturovanou analýzu obsahu životního príbehu, postavy) je zbytečná, trapná, dramaturgie zoufalá. Záver: IB pro zvolený CIRKUS ZIVOT nativne nebyla žel adekvátne komponovaná. Zásadní, závažný podíl na jejich dlouhodobých potížích mela patrná NEsprávná péče, neuro-psych. medikace, diferenciální diagnostika. ********************************************************************************************************** PS: bulvární média dlouhodobe léta (prvne r. 1993) mluvila o Rx návyk. lékových intox. kolapsech.... https://www.blesk.cz/clanek/celebrity-smrt-ivety-bartosove/266385/odbornici-o-lecich-z-cerneho-trhu-ktere-mel-rychtar-bartosove-shanet-mohly-ji-poskodit-i-psychiku.html   Čili natočit se nemela biopic bludarská extrémne patetická groteska, ale spíš kvalitní psychokrimi (event. docudrama) žánr s klíčovým rozuzlením.... *********************************************************************************************************** IB, Karel Gott si byli v určitých vecech velmi blízcí, typologicky podobní. Byli chronicky, extrémne závislí na popularite, sláve, kterým totalne podridili, obetovali celý svuj život (KG tuto závislost redukoval až v období založení rodiny). Krome težkych látkových závislostí, jiných nemocí, u IB byl mj. i tento druh nelátkové silné závislosti kalibru závažné specifické, sebe/destruktivní, anomální smíšené poruchy, amorfní psychiky chronicky enormne negativne ovlivnujici jeji život, zdraví, potazmo i nejbližších osob IB. *********************************************************************************************************** Dtto chronická léková závislost, lesk a bída showbyznysu je interpretována, ilustrována napr. i ve filmu PriscillaP ()

Reklama

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

V téhle řadě už se dostáváme do období, které víceméně asi všichni známe. A kdo říká že ne, tak ten to sledoval 24/7. Úplně se tak přeskakuje období s Jiřím Pomeje či takové autorsky chudší období, kdy byla Iveta mimo světla reflektorů. Těžko říct proč, jestli třeba neměli práva na JP, protože jeho jméno vůbec nezazní. Rovnou se tak vrháme do náruče Pepy Rychtáře a jeho legendárních soubojů s ochráncem žen Macurou. Ano, místy to pochopitelně působí až komicky, celá ta absurdnost situace, do které se nechala Iveta vmanipulovat svou naivitou, hloupostí, či do toho spadla skrze návikové látky. Tvůrci ve třetí řadě více chodí po špičkách. Tam, kde byl Sepeši vykreslen jako jasný mačo, tak tady tvůrci nemají odvahu či dostatek informací na to, aby jasně ukázali na to, co bylo příčinou sebevraždy Bartošové. Nově obsazený Artur je bohužel herecká tragédie, stejně tak masky v některých scénách, kdy prostě pořád vidíte, že Anna Fialová je mladá holka a netáhne ji na pade. Třetí série jako celek je nejslabší ze všech tří. Nedokresluje bohužel příběhy některých postav, které si odbyjí jen povinná camea, ale jejich aktuální situaci se více nedozvídáme, a vlastně se nedostane pořádně ani k samotnému konci IB, který vyřeší formou závěrečných popisků. ()

JB001 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Moje recenze je tady teprve třetí. Bohužel já z toho nijak nadšený nejsem. Pustil jsem ten první díl manželce a i těch 50 minut bylo na mne moc.  Trpěl jsem, když jsem na to musel koukat. Ivetu jsem nemusel ani když žila a tudíž mne ten její příběh nechává emočně chladným i v seriálu. Prostě platí "jaký si to uděláš, takový to máš" Snad ty poslední dva díly budou lepší. Tohle bylo jen 50 minut o ničem... ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

První dvě série Ivety jsou opravdu klasa, takže jsem s nadšením sobě vlastním využil možnost jít na slavnostní předpremiéru v Lucerně, abych závěrečnou sérii mohl vidět na velkým plátně. Třetí série Ivety je tobogán emocí, který v českých poměrech nepamatuji. Ivetin osud je plný bolesti na duši, smutku a především neskutečnosté osamomělosti. Mnohokrát jsem cítil jak Iveta vysloveně hledá někoho o koho by se mohla opřít, kdo by jí dal pocit porozumění a opory, ale bohužel měla kolem sebe až neuvěřitelnej soubor kreténů a její pád na dno mně opravdu dal hodně zabrat. Některé scény, třeba s Arturem na jejich narozeninách ukážou Ivetku šťastnou, stejně jako její comeback u kterýho jsem jí držel palce víc než sobě při losování šťastných deset, ale bohužel štěstí trvá vždycky jen krátce, než se opět nad Ivetou potemní. Tvůrcům se povedla i závěrečná ttulková scéna, protože jestli tě nesrazí k zemi předchozí dění, tak závěr to udělá spolehlivě. Ano, měl bych i vyčítky, vesměs technické povahy, občas jsem slyšel špatně Artura, přespříliš makro záběrů na Ivetin obličej, ale to jsou proti té tsunami plné emocí jen banality. Anna Fialová dává Ivetu na bohyni, ale i ostatní hrají skvěle, třeba Karel Šimek jako Artur to je neskutečná dokonalá podoba a jeho scény patří mezi to málo vtipné, kdy se člověk zasměje. David Prachař jako Rychtář je taky bezchybnej, nejvíc mám v paměti první společnou scénu, kdy tam stojí naproti Ivetě, ta mluví za všechno. Filip Rajmont toho bulvárního podčlověka trefil naprosto dokonale. Iveta je klenot, který se umí pořádně trefit do srdce možná i proto, že Ivetin osud se týká všech co čtou bulvár nebo v dnešním éře dělají ze sociálních sítí stoku nenávisti, povrchnosti a laciných senzací. ()

Galerie (180)

Reklama

Reklama