Armády tyranské moci si brousí zuby na mírumilovnou kolonii na okraji galaxie a jedinou nadějí na přežití jejích obyvatel se stane tajemná cizinka. (Netflix)

Recenze (546)

J*A*S*M

Snyder býval režisérem, jehož filmy jsem zhruba do roku 2013 střídavě hodnotil velmi vysoko nebo naopak velmi nízko, no v poslední desetiletce se moje přijímání Zackových filmů ustálilo spíše na těch nižších počtech hvězdiček, přičemž Rebel Moon se evidentně stal vyvrcholením tohoto trendu. Níž už to v podstatě nejde, tady je špatně úplně všechno krom toho, že si to zhruba drží technické parametry hollywoodského blockbusteru. Hodně štěstí se snahou kolem téhle sračky vystavět nový filmový vesmír, protože si nedokážu představit, koho tyhle postavy a svět budou reálně zajímat. ()

HAL

Rebel Moon je v současném sestřihu "v pohodě blbina" na 6/10, lepší film než poslední Star Wars nebo všechny jeho DC filmy po Man of Steel. Doufal jsem že to bude jako právě první čtvrthodina MoS (zdaleka nejlepší část filmu) roztažená na celovečerní délku, no to se mu až tak moc nepovedlo. Rko tomu chybí velmi, pořádné finále taky, na to si musíme počkat do dalšího filmu a to je dost zlo. Rozšíření současného střihu... teoreticky to může zlepšit, ale není to zásadní. Střih je mezi scénami občas až moc ostrý, ale masivní zkratky při představování postav nejsou velký problém.   Čekal jsem zábavně pitomé béčko snažící se o rule of cool a vykrádající úplně všechno okolo, jak jen se na Warhammerovský klon sluší. A to jsem plus mínus i dostal... ale ne, není to žádným způsobem "dobře natočený film". Je aspoň o fous lepší než starší béčková sci-fi vyriace na Sedm statečných - Sador, vládce vesmíru od Rogera Cormana... což je asi tak největší ambice na jakou se Snyder vůbec zmůže. ()

Slartibarkfast

Zas jeden tragéd (Snyder), co se zoufale snaží vymyslet velkolepou ságu od tří čtvrtin. Naprosto nudný řídký kus míchaného poťeru na podlahu hajzlu odpočivadla kamioňáků. Snaha slepit trhliny v jinak debilním a nudném příběhu, které nevyplní zřejmě ani dva kamiony pryskyřice, se jeví zcela marná, když vám do toho co chvíli někdo šlápne, případně se vysere. Tohle je vskutku zbytečně dlouhý večerníček pro nejmenší. Alespoň ti snad ocení jinak nezajímavou blockbusterovou sračku, když z toho ještě nemají rozum. Mrzí mne to už kvůli hercům, kteří nejspíš sami tušili, že strkají hlavu do oprátky hned na začátku kariéry. Upřímně se těším na druhý díl. Jsem totiž tuze zvědav, jestli se krapet neprodraží a jestli kvůli rozmařilosti jednoho blba nelehne studio. 20% ()

korbitch22

Vizuál ze kterého bych se doslova udělal, Sofia Nutella ze který bych se doslova udělal, líbezná akce a nápadů na tři pětihodinové seriály, jenže taky vykradený Riddick Kronika temna od A do Z, neskutečně stupidní dialogy ze kterých bolí uši a mozek teče jako želé nad sporákem. Snyder někde na půl cesty ztratil punc kvalitního filmaře (Watchmen) a začal točit prostě vizuální orgie, ke kterým používá scénáře jako by je psalo desetileté dítě s Dawnovým syndromem. Přesně nějak takhle bych si uměl představit natočený hraný Cyberpunk (scéna s pavoukem je doslova ulička v Night City) jenže by scénář musel napsat aspoň student prvního ročníku češtiny na pedáku. Jak říkám, úžasná vizuální stránka, skvělá a zajímavá monstra, nádherný kostýmy a styl ze kterýho se člověk sci-fi a Cyberpunku doslova pochčije blahem, ale scénář je příšerná sračka a dialogy psal mentál. Vizuální orgie bez mozku, u dvojky čekám úplně, ale úplně to samé. Pobavila dvoika herců, co hráli Daaria Nahadrise. 55%. ()

T2

║Rozpočet $90miliónov║Tržby USA ║Tržby Celosvetovo ▐ Zack Snyder si teda zamiešal riadny roľnícky guláš. Fakt ďalší veľmi nevydarený konkurent pre Jupiter na vzostupe. Obsadenie ešte ako tak, jeho príbehová vízia priam banálna pofiderná hrôza, k tomu zas ten náckovský nádych priam desí, znechutí. Už stačilo tých experimentov! Netflix zas dobre vsadil a utopil peniaze.  /35%/ ()

• Natáčení započalo 18. dubna 2022 a trvalo až do listopadu téhož roku. Filmovalo se v Kalifornii, a to konkrétně v okrese Inyo County na místech jako Lone Pine nebo Santa Clarita. Filmaři též zavítali do parku Death Valley. (fiLLthe3DD)
  • Roli záporáka Balisaria měl původně ztvárnit Rupert Friend, ale vzhledem k jeho časové vytíženosti byla postava přeobsazena hercem Fra Fee. (fiLLthe3DD)
  • Druhý plně digitálně natočený film Zacka Snydera po Armádě mrtvých (2021). Zbytek jeho filmů je natočen na 35mm nebo 65mm film. Důvodem je pravděpodobně spolupráce s Netflixem, který má dlouhodobě pravidlo natáčení na 4K. (KGBelik)