Mladí outsideři Hunter a Kevin si myslí, že se můžou proslavit jedině díky metalu – úplně se mu oddat, vyhrát soutěž kapel a nechat se uctívat jako bohové. (Netflix)

Recenze (120)

mvukotic

Chýba tomu lepšia réžia a viac gulervúcich momentov. Naháňačka áut s riffmi od Judas Priest bola fajn, ale nestačila. Ináč väčšinou dosť ploché a nezáživné, akoby nechýbal iba rozpočet ale aj nápad na zaujímavejšie dialógy a interakcie postáv. V podstate je úplne nepochopiteľné a hlavne nevysvetlené ako sa vôbec Hunter a Kevin dali dokopy, keďže boli takí odlišní a vlastne ani ten metal ich vôbec nespájal. Oveľa "metalovejší" a zábavnejší boli Lords of Chaos s Rorym Culkinom, hoci často skôr nechcene. 5/10 ()

Lenka.Vilka

Příběh o přátelství a taky o tom, co nás spojuje i rozděluje. Ať už si tam doplníte cokoliv...matematickou olympiádu, metal nebo roztleskávačky. A jestli má někdo problém s tímhle filmem, asi má problém úplně se všemi žánrovkama ve variacích na tohle téma. Protože já podobných filmů viděla dost a ne vždy moje uši a srdce spolu souznělo. Ale pochopila jsem poselství. A tady jsem si řekla, že když to nepíše scénárista ořezávátko a hudbu dával dohromady jeden z nejtalentovanějších člobrdů na světě, že to bude super. Hele, není to žádnej Tolstoj. A jestli to čekáte a jsme potom zpruzelý, že jste to nedostali, je to problém váš, ne snímku. Je to ze střední! Ale to poselství se dostalo tam, kam mělo a já nemám důvod si stěžovat. Super :) ()

Aljak

Podľa popisu to vyznievalo úplne triviálne, dokonca by som povedal, že prvoplánovo. Ale napokon to bolo veľmi milé prekvapenie! Sympatická trojica podivínov a školských outsiderov ma úplne bavila, od začiatku až do samého konca. Dej síce nebol nijako obzvlášť pozoruhodný, ale celé to dopredu ťahala najmä trojica hlavných postáv a ich svojské a trefné dialógy plné sarkazmu a irónie. Metal síce nemusím, ale v tomto podaní ma celkom bavil. Takže "lordom" dám rád pokojne 4*! ()

dá se považovat za komedii něco v čem není žádný humor? Metal Lords jsou klasická teen jednohubka o partičce outsiderů, kteří nikam nezapadají, ale mají svojí hudbu a nakonec se z nich stanou lokální frajeři (nebo minimálně už nebudou vnímání jako ti "divní"). Nechybí tu nic co by divák, který viděl alespoň dva podobné filmy, nečekal a nemá to tak čím překvapit a je od první minuty jasné co se bude dít. A jelikož metal není zrovna můj šálek kávy, tak ani hudba mě nijak neoslovila...50% ()

verbal

No, na první pohled taková vcelku příjemně tupá, šablonovitě klišovitá kokotinka s milým hudebním podkresem. Ovšem na ten druhý se vplížil těžce neurčitý pocit, téměř totožný, jako když jsem viděl TOTO. Prostě Netflus s Weissem vzali metal, ohnuli jej o povrchní neomarxistickou matrici privilegizace rádoby utiskovaných minorit a slaboduše vyprcali do prdele. Ale co chci po době, v níž zaprodaní, hrabiví pačuráci z Metallicy dělají hudbu k Bambimu, že ano. A efekt vypadá lavinově. Čili u vrcholně trapné scénky u bazénu si kromě plytce prostituujícího Hammeta uboze nasral do huby dokonce i Scott Ian z Anthraxu, no a prüdce olatexovaný děda Boboušššš Halford jakožto vztahový poradce pro heterosexuální páry už byl jen žinantní třešničkou na tom rozplizném dortu ubohé pozérské komerční marnosti. V pekle již dozajista rozžhavují ocelová anální dilda a doufám, že klukům budou při tom eternálním pykání furt dokola pouštět největší kvičivé shity Axela Rose. Weiss morgulis. ()

• Vo filme spomenú v škole, že Emily (Isis Hainsworth) je niekde z Veľkej Británie alebo Škótska. Keď sa jej domov príde Hunter ospravedlniť a požiadať ju, či by sa nepridala do kapely, na dome jej rodiny je zavesená škótska vlajka. Predstaviteľka Emily - Isis Hainsworth je v skutočnosti zo Škótska, pochádza z Edinburghu. (Stillborn83)