Cole (Chris Evans) se bezhlavě zamiluje do tajemné Sadie (Ana de Armas), ale pak zjistí, že Sadie je tajná agentka. Než se stihnou rozhodnout pro druhé rande, jsou Cole a Sadie zapleteni do mezinárodního dobrodružství s cílem zachránit svět. (mikki089)

Videa (4)

Recenze (129)

EvilPhoEniX

Hodně průměrná záležitost, kde mě překvapivě bavil více romantický seznamovací úvod než to, co následuje potom. Postavy jsou sympatické, Anička je zkrátka boží, humor je spíš ucházející, ale nenudí to, hodně potěšily camea a akce je za mne PG-13 rutina, která neurazí nenadchne. Zkrátka film na relax, který ničím nevybočuje, ale nevadil mi. 5/10. ()

ROCK,THE

Nevím proč je na film tak mega obří hate, já si ho jako nedělní oddechovku na plno užil a bavil mě musím říct od začátku až do konce. Když k tomu připočtu skvělý cameo role tak jsem si skoro přišel jako bych sledoval nový díl Captaina Americy. Rozhodně to není žádný mega hit co se příběhu týče ale taky to není ani žádný šmejd, jako odpočinkový hit co dokáže zabavit má akci, romanci, humor a hodně příjemného výpravného dobrodružství to funguje na výbornou. 8/10 ()

TheEvilTwin

Přiznejme si narovinu, že nikdo z nás od Ghosted určitě nečekal áčkovou CIA nadupanou akci typu Jack Ryan, ale všichni jsme si šli pro zábavnou love story, ženy pro sexy Kapitána Ameriku a chlapi pro úchvatnou Anu de Armas, na kterou se prostě kouká jedna báseň. Příběh není nic inovativního a ani rvačky nebo honičky nejsou nic úžasného, ale po zábavné stránce je to úplně vpohodě kousek a postavy jsou taktéž super a snadno si je divák oblíbí. Čekal jsem větší blbinu, ale výsledkem je neurážející jednohubka, která určitě nenudí - zkrátka úplně fajn oddechovka. A cameo Deadpoola, Winter Soldiera a Falcona potěšilo teda výborně!:D ()

Lachtaan

S výhodou, že jsem tuhle blbinu stahoval hned ráno ještě bez jakýchkoli hodnocení/recenzí, jsem neměl zatemněný úsudek a zkoušel jen ryze na základě přítomnosti krásné Aničky a sympaťáka Chrise. Ten mi tu sice ve všech momentech úplně neseděl, co ale Ghosted dělá fakt dalším průměrným brakem, je naprosto zbytečná odfláklá zápletka, co absolutně ničím nepřekvapí. CGI je po většinu času příšerné a vypadá to, jako kdyby značná část budgetu šla do nejednoho překvapivého camea, co mě fakt potěšilo. Hlavně to poslední. Což ovšem zmařený potenciál nezachránilo. [viděno na Apple TV+ 21.4.2023] ()

slord

Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive, ale v slabšom prevedení a bez niečoho extra navyše, Dexter Fletcher vo mne vyvolal očakávania no bohužiaľ tie sa nesplnili a vlastne jeho rukopis som v tom ani nezaregistroval. Napriek tomu som si to v celku dokázal užiť, a to hlavne vďaka duu Evans & Armas, ktorí mali celkom fajn chémiu, vo filme je aj pár prekvapivých cameí, ktoré vedia aj pobaviť. Čo sa týka akcie, tak mi neprišla nejaká výrazná, ale svoj účel splnila a bola celkom prehľadná. Je to dosť predvídateľné, záporáci sú slabí, čoskoro mi to asi vyprchá z hlavy, ale ako jednohubka to neurazí. 5,5/10 ()

• Film sa natáčal v Atlante (Georgia, USA) a Washingtone (District of Columbia, USA). Scény v pohorí Khyber Pass boli natočené v Novom Mexiku. Natáčalo sa od februára do mája 2022. (Arsenal83)
  • V záverečných scénach sú na osvetlenie budovy úmyselne použité farby Ukrajiny. (Arsenal83)