Cole (Chris Evans) se bezhlavě zamiluje do tajemné Sadie (Ana de Armas), ale pak zjistí, že Sadie je tajná agentka. Než se stihnou rozhodnout pro druhé rande, jsou Cole a Sadie zapleteni do mezinárodního dobrodružství s cílem zachránit svět. (mikki089)

Videa (4)

Recenze (129)

Marcos22

Dexteru Fletcherovi se podařilo natočit jednu z nejzábavnějších romantických akčních komedií za poslední dekádu, vlastně se dá říct od roku 2010, kdy do kin vtrhl snímek Zatím spolu, zatím živi s Tomem Cruisem a Cameron Diaz. Chemie mezi hlavními protagonisty funguje na výbornou, tak jako ve čtyřiaosmdesátém mezi Michaelem Douglasem a Kathleen Turner v legendární Honbě za diamantem, kterou Ghosted v lecčem připomíná. Divák dostane obdobně bláznivou a potrhlou romantickou podívanou, a pokud přistoupíte na hru, kterou Vám tvůrci s herci prezentují, budete se královsky bavit a s nostalgií zavzpomínáte na tvorbu osmdesátých let okořeněnou novodobými CGI efekty. Právě CGI efekty snímek paradoxně nejvíce srážejí a působí lehce rušivým dojmem. To je však jediná výhrada, kterou ke Ghosted mám, a takřka po celou stopáž filmu jsem se tak nějak „přitrouble“ usmíval, jak moc mi to sedlo. Moc bych si přál, aby takový pocit zažila i velká část z Vás, protože takových filmů, s tak kvalitní ústřední hereckou dvojicí, existuje opravdu miminum. A pokud v něčem lžu, tak je to jediná lež, ty ostatní jsou jen podlži té původní =D. Dokonalé! Silná 3,5 hvězda a doporučení všem, kteří mají rádi v recenzi zmíněné dva filmy. 👍 (22.04.2023) ()

sedm.1

Já si tu na rozdíl od většiny ostatních diváku na Ghosted rozhodně stěžovat nebudu, jelikož jsem šel do této podívané s určitými očekáváními a ty byly naplněna beze zbytku. Co se nicméně týká té kritiky, že se jedná o prostoduchou, rutinní a nenápaditou šaškárnu, to je sice možné, zároveň to snad ale nemohlo nikoho překvapit a za mě je daleko důležitější, že i přes tyto výtky celý ten film prakticky ve všech ohledech funguje natolik, že se ona negativa dají upřímně v klidu tolerovat, ne-li až ignorovat a pokud tak jednoduše divák na tuto hru přistoupí, tak s Ghosted nemůže mít naprosto žádný problém. Zásadním pozitivem tohoto snímku je každopádně ústřední duo hrdinů, v naprosto neodolatelném podání charismatického a zábavného Chrise Evanse a sexy nádherné krásky Any de Armas, mezi kterými tu funguje neuvěřitelná chemie a jiskření, a i jejich vzájemné špičkování je též fakt povedené, navíc tyto dvě postavy prakticky z obrazovky neslezou a je to jen dobře. Dále za překvapivě povedenou musím označit i akci, které je tak akorát, choreograficky mě také bavila, byla rozmanitá a tak vlastně jediné, co jí mohu vytknout, je její ratingem omezená krvavost a násilnost, na druhou stranu zas ale respektuji, že se jedná o ten typ filmu, kde se na nějakou explicitnost nikdy příliš nehraje, takže asi ok. Zápletka je pak asi tím největším terčem kritiky, a to hlavně za svou tuctovost a předvídatelnost, jak už jsem nicméně zmiňoval, mě tyto výtky nahradil spád, spousta fungujícího humor, tvůrcům se navíc povedlo se vyhnout nějakým trapnostem, moralizování a podobným zbytečným neduhům, prostě si to celé jede svým velmi svižným a zábavným tempíčkem, nehraje si to na nic, na co to nemá a zkrátka mě to bavilo se vším všudy, s tím, že ta veškerá přítomná kritika je fakt často až nepřiměřená a mnohdy i zbytečně přísná. ()

Bozvav

Naprosto nenáročný biják, který celou dobu táhne ústřední dvojice Cris Evans a Ana de Armas. (jak Evanse nemám ráda, tady se mi líbil). Jistě, jde o plagiát všech možných filmů na toto téma, ale myslím, že tvůrcům nešlo ani tak o originalitu (konce konců účast Ryana Rodneyho Reynoldse je toho důkazem), jako o zábavu. A tu divák dostal, jednoduchou, ne moc chytrou, přiměřeně vtipnou, ale dostal. Není to film, který by si jeden pustil víc, jak jednou za 10 let, ale pokud máte náladu na nějaký středně akční odreagovák, pak  dobrá volba. Za mne 55%. ()

kingik

Romanticky založený farmář se nestačí divit, když se z jeho ženy snů přes noc vyklube agentka CIA. A rázem se s ní dostává na akční misi s cílem zbavit svět řady nebezpečných padouchů a zachránit tak svět. Film vedle sebe staví sympatickou Anu de Armas a Chrise Evanse. A zpočátku je jedním z hlavních aspektů rozdílnost jejich charakterů. Armas je odvážná a nebojácná agentka, kdežto Evans je tak trochu ustrašený muž, kterého si navíc mylně pletou s tajemným mužem bez identity jménem Taxman. To samozřejmě nepředstavuje vrcholnou originalitu, rozhodně to ale představuje zábavnost. Romantický úvod je k mému podivu dobře vystavěn a je dobrou předehrou k následnému akčnímu reji. První akce se na diváka vyřítí v Pákistánu. A vypadá dobře a svižně. Na scéně se posléze zjeví hlavní elegantní padouch Adrien Brody. A známých hereckých položek se dočkáme rovněž. Tim Blake Nelson, Anthony Mackie, John Cho, Sebastian Stan a závěr si svým výstupem pojistí Ryan Reynolds. I když se všichni objeví jen na pár okamžiků, tak to bylo velmi osvěžující. Ana de Armas spolehlivě utáhne film na svůj sexappeal, takže divák nemrava se těší až její útlá postavička nabije padouchům kokos, natáhne na sebe další rafinovaný outfit a vystřílí do nich zásobníky. Dexter Fletcher natočil jeden ze svých zábavných filmů. Spojení hereckých hvězd bylo šťastné a výsledek dokáže rozesmát, napnout a dostatečně na téměř dvě hodiny zabavit. 10/10 ()

Vavča

Guilty pleasure pokoušející se mísit akční žánr s romantickou konverzační komedií. V rámci studijních důvodů si titul v archivu ponechám, protože některé nápady a segmenty jsou výborné, jiné naprosto prostoduché a hloupé, přitom to mohlo být mnohem více. Chris Evans po záporných rolí z Gray Mana a Knives Out ukazuje naprosto jinou polohu, která mě baví. Nemotorný vesnický balík Coleslaw, který je lehce posedlý svými dívkami mě fakt bavil Anna de Armas táhne film svým výkonem v akčních scénách. Pár konverzačních výměn a choreografií nadmíru povedených. Adrien Brody jako zlý, úlisný francouzský záporák navíc nemá chybu. ()

• V záverečných scénach sú na osvetlenie budovy úmyselne použité farby Ukrajiny. (Arsenal83)