Reklama

Reklama

VOD (1)

Třiadvacetiletá vrcholová sportovkyně Andrea se připravuje na olympijské hry v Atlantě. Jako mistryně republiky ve skoku do vody nic jiného než tvrdý svět tréninků a závodů nezná. Až do chvíle, než si poraní páteř. Její sportovní kariéra náhle končí. Touha po úspěchu ji ale přivede ke kariéře pornoherečky. Stejně jako své tělo ovládala a využívala ve sportu, využívá jej při natáčení pornofilmů. Má slávu, peníze, komfortní život, nezávislost. Nakonec ale přece jen musí zpomalit…
Film je inspirován příběhem Andrey Absolonové, která byla v 90. letech jednou z našich nejúspěšnějších skokanek do vody a posléze neméně úspěšnou pornoherečkou Leou De Mae. (Bontonfilm)

(více)

Videa (24)

Trailer 2

Recenze (271)

Jordan 

všechny recenze uživatele

aj napriek tomu, že fandím domácej (a za tu považujem filmy tak slovenské, ako aj české, v audiovízii – aj z praxe – je hranica medzi slovenskými a českými filmami veľmi rozmazaná, permeabilná a ťažko nájsť čisto slovenský a čisto český film – a aj keď také existujú, čisto na papieri, stále považujem aj susedné česko s ich kinematografiou za "našu" – v duchu akejsi tradície či, uznávam, že čisto nostalgickej a voči čechom zrejme neférovej, bratskosti/sesterskosti našich národov a kultúr) kinematografii a obzvlášť debutom (sám viem, aké náročné – a zdá sa, že čím ďalej náročnejšie – je u nás debutovať), musím byť zároveň nekompromisný v mene pozdvihnutia úrovne našej kinematografie, ktorá má po stránke kvantitatívnej slušné čísla, no podľa mňa upadá či prinajlepšom stagnuje po stránke kvalitatívnej. pri ambicióznom životopisnom filme JEJÍ TĚLO však konštatujem sklamanie z viacerých dôvodov – a to, že bol "vyplytvaný" tak zaujímavý a naozaj potenciálny životný príbeh je iba špičkou ľadovca mojej nespokojnosti/kritiky. v prvom rade – po stránke (hollywoodskymi pravidlami – možno na nervy lezúcimi, no FUNKČNÝMI) scenáristickej treba povedať, že film nemá jasnú tému, názvom zavádza a ukazuje, že tá téma by mala byť (módne a trendovo) o bodyshamingu, právach žien na to, aby so svojím telom nakladali, ako ony samé uznajú za vhodné a pod., ale to je iba (umne vymyslený) marketing, lebo okolo tejto témy sa tento film ani len vzdialene neobtiera, skôr sa zdá, že kdesi v druhom pláne (a zrejme v niektorej z prvých verzií scenára, prehlušené prepismi alebo realizáciou) bola ambícia vypovedať niečo o vzťahu dvoch sestier, kde každá predstavuje jeden z dvoch opačných protipólov morálky vo vzťahu k sexualite. ani to však do výsledného filmu neprešlo ako jasne akcentovaná téma. ďalej – hlavná hrdinka! tu vidím viacero problémov. hlavný je ten, že pri nej od začiatku až do konca nevidíme motiváciu, nevidíme, po čom túži, nevidíme nejaký cieľ a ani len náznak plánu, ako ten (neexistujúci) cieľ dosiahnuť a navyše nám je neustále nesympatická svojím správaním, svojimi rozhodnutiami a svojí konaním, v druhom rade obsadenie – buď bola natália germani zvolená nevhodne, alebo si s ňou ako herečkou, potrebujúcou jasné a pevné vedenie, nevedela režisérka rady a tak ju nechala celý čas v jednej (osvedčenej) rovine (zvykne sa to nazývať aj "škatuľka"). o scenári by sa dalo rozpisovať a jeho problémy vyratúvať aj dlhšie, no už tak je tento komentár dlhší, než je 90% návštevníkov ČSFD ochotných čítať. tak niečo k realizácii: okrem akejsi generickosti (na úrovni všeobecného zobrazovanie a filmového rozprávania, tak i na rovine ukazovania "tela" a intímnych scén) obzvlášť do očí byla akási nejasná, no každopádne lacno pôsobiaca a neživotná, odkrvená a veľmi neautenticky spracovaná štylizácia tej časti (filmu a filmového univerza), ktorá sa pohybovala a týkala sa pornografie. čo zaráža o to viac, že 1) režisérka je dokumentaristka a 2) vznikajú odvážne záberované, autenticky pôsobiace a smradom čpiace filmy už aj "u nás" (BANGER), nehovoriac o takých peckách, s akými iné kinematografie vyrukovali už pred rokmi (srbský KLIP napr.). () (méně) (více)

Fr 

všechny recenze uživatele

„TAKŽE DĚLÁŠ TOHLE ROZHODNUTÍ ZCELA DOBROVOLNĚ?…“ Taková jednoduchá, sporá filmařina. Což vlastně sedí i k natáčení „Péčka“… Samozřejmě – vůbec nejzajímavější je, jak její kariéru přijímá rodina. Překvapením zase ty „natvrdo“ ukázaný scény. Zajímavej nápad natočit film podle osudu Andrey Absolonové. Úplnej filmařskej průser to není…    /// -------------- POD ČAROU: ------------------------------------------------ 1.) Jedná se o režisérčin celovečerní hraný debut. Dříve točila dokumentární filmy. 2.) Ve filmu účinkují profesiánolové - jak na můstcích tak v pornu. 3.) Scénář vznikl i díky rozhovorům s hrdinčinou sestrou Lucií.  ///                         PŘÍBĚH  ***  HUMOR  ne  AKCE  ne  NAPĚTÍ  * ()

Reklama

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

Nečekaně silný zážitek. Těší mě, že se v uplynulém roce urodilo více českých filmů otevírajících nezvyklá témata a ač lehce půjdu proti davu, tohle se mi líbilo víc než Úsvit. Příběh úspěšné sportovkyně, která po těžkém zranění rozběhla novou (ještě úspěšnější) kariéru v pornoprůmyslu a do třetice zemřela mladá na zhoubnou nemoc, byl často již součástí propagace, takže jsem se jeho znalosti předem nevyhl. Přesto mě naplno přikoval: scény z tréninků a příprav na olympiádu braly dech, po chvíli je vystřídává fyzicky nepříjemné drama smíchané s dramatem osobním a záhy přichází úspěch v branži vyvolávající tak rozporuplné pocity. „Myslíte si, že i pornem se může předávat nějaké poselství...?“ Já si to nemyslím, nicméně náhled do pornoprůmyslu a jeho zákulisí plného lesku, bohatství a současně (morální) špíny byl nečekaně poutavý, i se scénami typu natáčení sci-fi porna ve skafandrech a kulisách kosmické lodi... a byť bych za jiných okolností mohl osud hlavní postavy brát jako morální pád na dno, režisérce se spolu s hlavní herečkou podařilo, abych s Andreou soucitil a spíše ji navzdory vybraným reakcím z okolí přál dosáhnout toužený úspěch. Ve chvílích opětovného shlédání s matkou nebo k závěru jsem vedle jisté tísně pocítil i kousek uspokojivého štěstí, že i za tak velmi krátký, ke konci se neodvratně blížící život dokázala silná hrdinka pro svou vytrvalost cosi dosáhnout a pozitivně zanechat, ať už šlo o oblast jakoukoliv. Výkon plný proměn se Natalii Germani v hlavní roli neskutečně povedl, ve scénách pózování u focení působí i sexy a ač ji registruji v poslední době jako často obsazovanou herečku, podařilo se mi vnímat během filmu především Andreu jako postavu. Hodně na mě zapůsobily i výkony ve vedlejších postavách (sestra a zejména rodiče) a emotivně smířlivý závěr. [85%] ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Z podstaty věci na český film hodně odvážné téma. Zároveň na debut si myslím, že i poměrně solidní zpracování. O hereckých výkonech pak ani netřeba hovořit. Natalia Germani je skvělá a to, že na roli kývla si zaslouží od diváka respekt a uznání. Největší problém ale spočívá podle mě ve dvou věcech. Jednak tu film námětem jde hodně opatrně po povrchu (úplně ignoruje například jakýkoliv vztah Andrey s rodinou a předkládá obecně jasná fakta) a zároveň tu citlivě vypráví složitý životní příběh, aby nečekaně a naprosto uměle šokovala extrémní pornografickou scénou. To mi zde úplně nesedlo a navíc i dost otrávilo. Šokovat se dá i jinak. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Na to, že se jedná o filmový debut Natálie Císařovské, dávám palec vysoko nahoru. Vedení filmu působí hodně vyzrále a velmi profesionálně. Samotný příběh je vyprávěn přes hlavní postavu Andreu, kterou hraje Natalie Germani a hraje Andreu tak, že i pár hodin po projekci si neumím představit, že by jí někdo zahrál lépe. A to nemyslím jen klasické hraní, které ostatně stejně jako celý film na mě působí věrohodně až dokumentaristicky, ale bohudík bez píčovin typu roztřesená kamera nebo zoomem na oční bělmo, atd. Líbily se mě v podání Natálie Germani i ty technické detaily typu "příprava na skok do vody" , záběry na práci nohou atd. U porna taky působily ty scény dost věrohodně, nemyslím, přímo šukačku, ale to všechno okolo. Ještě k těm hercům, tady jsou velmi kvalitní i vedlejší postavy, přestože mají hodně málo prostoru, umí být výrazný. Například Martin Finger jako táta je fantastickej (pokud Vás tento herec zaujme, doporučuji v Divadle Řeznické Falešnou notu). Rovněž ségra v podání Denisy Barešové je hodně kvalitně trefená a i Denisa mě potvrdila, že není jen kvalitní divadelní herečka, ale i filmová. Příběh A. Absolonový je ve svým celku hodně, hodně silnej a bohužel smutnej, možná škodá že nebyl víc "špinavej", jako to třeba točí v Polsku, ale OK. Jsem velmi rád, že naší kinematografii začal vát svěží vítr, přichází nový tvůrci, který mají větší ambice než jen udělat film s partou kamarádů, užít si to a upadnout v zapomění. Tady jsou ty ambice vyprávět příběh, dát emoce, udělat to vše pokud možno v co největší kvalitě jasný a já za to tleskám a moc tomu fandím. Po Bodu Obnovy, Úsvitu a teď Jejím těle začínám věřit, že i v ČR umíme stále točit kvalitní snímky. ()

Galerie (159)

Zajímavosti (17)

  • Ve filmu jde vidět celá škála moderních doplňků a detailů, které v polovině 90. let ještě nebyly aktuální. Například moderní pákový kohoutek v koupelně, plastová okna, moderní žaluzie či aktuální vybavení nápojů v samoobsluze. (Jimmy15)
  • Ve scéně, kdy leží Andrea (Natalia Germani) v nemocnici po zranění páteře, je možné slyšet, že se v televizi vysílá epizoda soutěžního pořadu Kufr (od r. 1992), který běžel na České televizi od roku 1992 do roku 2004. (sQelle)
  • Ve 23. minutě, kdy Andrea (Natalia Germani) poslouchá hudbu z walkmanu, tak jí hraje píseň „Hero ‘78“ od kapely Sunshine. Ta ale vyšla v roce 1999 a tato scéna se odehrává v roce 1996. Další zmínění kapely Sunshine je plakát v jejím pokoji. Ten ale odkazuje na dokument kapely Back to the roots, který vyšel dokonce až v roce 2013. (Kejf.)

Související novinky

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno