Reklama

Reklama

VOD (1)

Třiadvacetiletá vrcholová sportovkyně Andrea se připravuje na olympijské hry v Atlantě. Jako mistryně republiky ve skoku do vody nic jiného než tvrdý svět tréninků a závodů nezná. Až do chvíle, než si poraní páteř. Její sportovní kariéra náhle končí. Touha po úspěchu ji ale přivede ke kariéře pornoherečky. Stejně jako své tělo ovládala a využívala ve sportu, využívá jej při natáčení pornofilmů. Má slávu, peníze, komfortní život, nezávislost. Nakonec ale přece jen musí zpomalit…
Film je inspirován příběhem Andrey Absolonové, která byla v 90. letech jednou z našich nejúspěšnějších skokanek do vody a posléze neméně úspěšnou pornoherečkou Leou De Mae. (Bontonfilm)

(více)

Videa (24)

Trailer 1

Recenze (266)

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Život Andrey Absolonové - nadějné skokanky do vody *slash* známé pornoherečky - o jejíž existenci jsem neměl před zhlédnutím filmu vůbec ponětí, nabízí dost zajímavý námět k filmovému zpracování a je trochu škoda, že Její tělo nevyužilo naplno potenciál takového materiálu. Hraný režijní debut Natálie Císařovské se totiž nijak výrazně nevymyká ze žánru životopisného dramatu, byť obsahuje pár zajímavých motivů (skákavá bojovnice) či záběrů (příznaky nemoci). Největší slabinou filmu byl pro mě ostrý (či odfkláklý) přechod mezi dvěma naprosto rozdílnými profesními kariérami hlavní postavy a povrchně vyobrazený postoj Andreiny rodiny vůči jejímu poúrazovému životu. P. S. Cenzurované scény ve filmu ani nemusely být! ()

Praxis 

všechny recenze uživatele

Po povrchu klouzající scénář, který se nepokoušel o nějakou deep penetraci. O to se naopak pokusili herci i jejich pornodubléři (penetrace v normálním filmu? No pořádnej odvaz). Spíš taková jednohubka ideálně někam na Voyo. Nic objevného, Germani se celkem snaží, ale z filmu cítím spíš takový slabý cumshot. 55% ()

Reklama

kajas 

všechny recenze uživatele

Atraktivní zápletku na motivy skutečných událostí bychom měli, po besedě s tvůrci a herci filmu v Karlových Varech jsem se na výsledek velmi těšila, ten ale zůstal na půl cesty. Určitě nelze nic vytýkat hercům. Hlavní roli Andrey velmi pěkně ztvárnila Natalia Germani, standardně kvalitní jsou také výkony Denisy Barešové, Martina Fingera a Zuzany Mauréry v rolích sestry a rodičů titulní hrdinky. Na filmu je ale hodně znát, že je dílem dokumentární režisérky a pravděpodobně i s ohledem na rodinu Andrey vlastně nenabízí nic kontroverzního, pouze holá fakta. Pornografický průmysl je překvapivě vykreslen jako nekonfliktní přátelské prostředí, čemuž se úplně nechce věřit. Na scénáři se dalo určitě více zapracovat. Zajímavý projekt, který možná potřeboval silnější vedení. ()

Jordan 

všechny recenze uživatele

aj napriek tomu, že fandím domácej (a za tu považujem filmy tak slovenské, ako aj české, v audiovízii – aj z praxe – je hranica medzi slovenskými a českými filmami veľmi rozmazaná, permeabilná a ťažko nájsť čisto slovenský a čisto český film – a aj keď také existujú, čisto na papieri, stále považujem aj susedné česko s ich kinematografiou za "našu" – v duchu akejsi tradície či, uznávam, že čisto nostalgickej a voči čechom zrejme neférovej, bratskosti/sesterskosti našich národov a kultúr) kinematografii a obzvlášť debutom (sám viem, aké náročné – a zdá sa, že čím ďalej náročnejšie – je u nás debutovať), musím byť zároveň nekompromisný v mene pozdvihnutia úrovne našej kinematografie, ktorá má po stránke kvantitatívnej slušné čísla, no podľa mňa upadá či prinajlepšom stagnuje po stránke kvalitatívnej. pri ambicióznom životopisnom filme JEJÍ TĚLO však konštatujem sklamanie z viacerých dôvodov – a to, že bol "vyplytvaný" tak zaujímavý a naozaj potenciálny životný príbeh je iba špičkou ľadovca mojej nespokojnosti/kritiky. v prvom rade – po stránke (hollywoodskymi pravidlami – možno na nervy lezúcimi, no FUNKČNÝMI) scenáristickej treba povedať, že film nemá jasnú tému, názvom zavádza a ukazuje, že tá téma by mala byť (módne a trendovo) o bodyshamingu, právach žien na to, aby so svojím telom nakladali, ako ony samé uznajú za vhodné a pod., ale to je iba (umne vymyslený) marketing, lebo okolo tejto témy sa tento film ani len vzdialene neobtiera, skôr sa zdá, že kdesi v druhom pláne (a zrejme v niektorej z prvých verzií scenára, prehlušené prepismi alebo realizáciou) bola ambícia vypovedať niečo o vzťahu dvoch sestier, kde každá predstavuje jeden z dvoch opačných protipólov morálky vo vzťahu k sexualite. ani to však do výsledného filmu neprešlo ako jasne akcentovaná téma. ďalej – hlavná hrdinka! tu vidím viacero problémov. hlavný je ten, že pri nej od začiatku až do konca nevidíme motiváciu, nevidíme, po čom túži, nevidíme nejaký cieľ a ani len náznak plánu, ako ten (neexistujúci) cieľ dosiahnuť a navyše nám je neustále nesympatická svojím správaním, svojimi rozhodnutiami a svojí konaním, v druhom rade obsadenie – buď bola natália germani zvolená nevhodne, alebo si s ňou ako herečkou, potrebujúcou jasné a pevné vedenie, nevedela režisérka rady a tak ju nechala celý čas v jednej (osvedčenej) rovine (zvykne sa to nazývať aj "škatuľka"). o scenári by sa dalo rozpisovať a jeho problémy vyratúvať aj dlhšie, no už tak je tento komentár dlhší, než je 90% návštevníkov ČSFD ochotných čítať. tak niečo k realizácii: okrem akejsi generickosti (na úrovni všeobecného zobrazovanie a filmového rozprávania, tak i na rovine ukazovania "tela" a intímnych scén) obzvlášť do očí byla akási nejasná, no každopádne lacno pôsobiaca a neživotná, odkrvená a veľmi neautenticky spracovaná štylizácia tej časti (filmu a filmového univerza), ktorá sa pohybovala a týkala sa pornografie. čo zaráža o to viac, že 1) režisérka je dokumentaristka a 2) vznikajú odvážne záberované, autenticky pôsobiace a smradom čpiace filmy už aj "u nás" (BANGER), nehovoriac o takých peckách, s akými iné kinematografie vyrukovali už pred rokmi (srbský KLIP napr.). () (méně) (více)

Steven47 

všechny recenze uživatele

Pokud mě u filmu absolutně nezajímá jeho protagonistka, vidím v tom dost zásadní problém. Možná to byl záměr, ale Andrea, byť skvěle zahraná Natálií Germáni, je v podstatě figurka, která takřka nemluví a neprojevuje emoce, takže je těžké k ní cokoliv cítit. Podobně mrtvolně pak působí celé Její tělo, které se pomalu sune směrem k finále, aniž by nabídlo jakýkoliv výraznější moment či něčím překvapilo. Jako by si nebylo jisté, nakolik chce být dramatem a nakolik klasickým dokumentem. Nabízí se přitom hned několik motivů k rozpracování, ať už vztahy v rodině, vliv pornoprůmyslu na osobní život či snaha být za každou cenu nejlepší. Jenže tvůrci vše rychle přejdou, nejdou do hloubky a výsledkem je zcela povrchní a nezáživný snímek. Linka se sestrou má sice relativně dost prostoru, ale zobrazení všech vztahů je strašně nepřirozené a absolutně nefunkční. O to více mě překvapilo, jak nápaditě se zde pracuje s kamerou i se zvuky, které často imitují podvodní svět. Ale k čemu to je, když film nezvládá předat nic nad rámec základní synopse, a i to naprosté minimum podá neatraktivním způsobem? 4/10 ()

Galerie (159)

Zajímavosti (17)

  • Ve filmu účinkují i vrcholové sportovkyně – skokanky do vody – jejich shánění ale nebylo vůbec jednoduché, protože v Česku nebo na Slovensku skoky do vody téměř vymizely. Film navíc vyžadoval zvládnutí nejtěžších skoků – trojitých salt. Štáb tak musel zamířit do Německa, Maďarska či Velké Británie. Nakonec s natáčením souhlasily Němky, i tak bylo ale obtížné přesvědčit sportovkyně, aby během vrcholové přípravy daly přednost několika dnům na place. (Komiks)
  • „Když jsme například natáčeli v obýváku, kde byl sex dvou pornoherců, tak oni měli takovou radost z toho, že mohou souložit v opravdovém filmu, že to rozjeli naplno se vším všudy,“ prohlásila režisérka Natálie Císařovská. „Majitelka bytu, kde se natáčelo, si mě pak vzala na kobereček s tím, že toto by opravdu nešlo, takže jsme málem skončili naše natáčení,“ dodala ještě. (Duoscop)
  • Scéna „španělských“ závodů, na kterých si Andrea (Natalia Germani) poraní páteř, se natáčela na plaveckém stadionu v Praze v Podolí. (Matlas64)

Související novinky

Reklama

Reklama