Ctižádostivý umělec Jabari lavíruje mezi úspěchem a láskou. Přestěhoval se totiž do vysněného bytu na Manhattanu, kde mu do oka padla holka odvedle. (Netflix)

Recenze (56)

Fajolo

Nechápem, prečo to toľkí porovnávajú s Paralelnými svetmi. Toto je oveľa lepšie. V prvom rade príbeh je uveriteľnejší, romantika dávkovaná tak akurát. A po druhé tá animácia je síce podobne výrazná ako v Spidermanovi, ale tu mi to dáva zmysel, nemám pocit, že všetky tie nápady sú len na efekt. Úplne super to nebolo, ale 4 hviezdičky si to určite zaslúži. ()

TheEvilTwin

Nejlepší romanťárna všech dob? To těžko. Vizuálně z filmu rozhodně nejsem tak odvařený jak ostatní, jelikož to stejné, ale v mnohem kreativnějším a zábavnějším provedení jsme viděli u SpiderMana, příběhově je to hodně jednoduchá, šablonovitá a předvídatelná nuda a ani tu chemii mezi sebou postavy nemají nijak výraznou. Výsledkem je pak vlastně strašně nezábavný film, u kterého si pokládám otázku, čím tady všechny tak oslnil a za co by měl dostat více než milosrdné 2 hvězdičky…? Obrovské zklamání. ()

Vidly10

Pěkný příběh o romantickém vztahu dvou umělců, kteří si k sobě našli cestu přes zeď a skvělý burger. Ačkoliv mám osobní problém s animací, která se inspirovala u mé nejoblíbenější, je film vizuálně poutavý a pěkně doprovázeni hudbou. Je zajímavé si všímat i detailů (STUSH!), které se ukazují na pozadí skrz celou stopáž filmu a pěkně doplňují příběh. Je zde i vidět zkreslený pohled na svět, který je podpořen kouření mariuhany a celkově užíváním drog, což doplňuje prokreslení postav i příběhu. Super romanťárna, kterou můžu jedině doporučit. 8/10 ()

BOURQUE

Vizuálne solídna práca, animák s nekonvenčnými prvkami. Príbehovo však veľká porcia klišé, ktoré neobsahuje ani jednu časť, ktorou by dokázala aspoň trochu prekvapiť. Inými slovami, vizuál nad obsahom. Škoda, že Jabariho kreslená postava nedostala väčší priestor. Pre Kida Cudiho je to režijný debut, po ktorom budete mať spíš zmiešané pocity. Osobné hodnotenie: 68% (**) ()

Aljak

Vzhľadom na to vysoké hodnotenie som čakal niečo fakt super. Ale keď sa tak nad tým zamyslím, tak ten scenár vyniká jedine tým, že je to prenesené do animovanej kompozície. Príbeh má rovnakú schému ako drvivá väčšina romantických komédií, takže toto rozhodne nebola prednosť tohto filmu. Animácia vo svojej vizuálnej podobe nebola tiež môj šálok kávy. Jediné, čím ma to zaujalo bol ten 18+ feeling, ktorý v animákoch (tých ktoré nespadajú do pornopriemyslu) nie je až tak bežný. A ešte by som rád pochválil aj dialógy, ktoré boli tiež celkom fajn. No ako celok je to tak na hrane 2 a 3 hviezd, avšak za tú romcom schému sa prikláňam k 2*. ()