Bývalý losangeleský drogový dealer se snaží napravit, ale minulost a vztahy s podsvětím mu zajistí místo v hledáčku protidrogové policie, mexických agentů i mexických drogových kartelů. (Filmbox)

Recenze (107)

helloween93

Vysluněná krimi s milostným trojúhelníkem Gibson - Pfeiffer - Russell. Celý film jdou policajti s Russellem po bývalém obchodníkovi s drogami -Gibson, který už nekšeftuje. Vše se změní s příchodem Carlose...Film si jede v pomalém tempu od začátku až do konce. Budu shovívavý a dám tomu tři hvězdy, i když to je tak na 2,5* ()

zigíš

Máma dycky říkala ´né každý Towne je Chinatown´:D. A né každé krimi musí být o akci. Tim nejlepším scénářem všech dob si Towne trochu zavařil. Člověk pak chtě nechtě srovnává. A po pravdě, všechno je horší než Chinatown. I Tequila Sunrise a to má nádhernou kameru, ještě hezčí Michelle a pohodovou atmošku. Jen ten scénář je takový, bezkrevný. ()

SeanLSD

Tým dvom ( resp. trom . . alebo žeby štyrom ? ) to spolu klape výborne. Jasne vidieť rukopis scenáristu. Inteligentná dráma, ani akčná, ani romantická, od všetkého trochu, stavia na skvelom dialógovom scenári s dobre vypracovanými postavami. Ich charaktery sú už možno menej vierohodné, ale aspoň sa vyznačujú mimoriadnou ľudskosťou. Herci vybratí skvele, od hlavných až po tie najepizódnejšie postavy, pričom ústredná dvojica by sa pokojne mohla vymeniť a sedelo by to rovnako. Gibson opäť býva na pláži, šialeného policajta vystriedal pokojný a charizmatický díler a pašerák, ale stále je to ten istý štýlový Mel, Kurt Russell je stále drsný frajer, hoci aj rozpráva o láske a smeje sa ako človek a Michelle Pfeiferová je rovnako krásna aj napriek tomu, že dostala životnejšiu rolu. No a všetci spolu sú neodolateľní . . . Je fajn aspoň raz za čas vidieť film, ktorý je aj akčný, aj romantický a ktorého hrdinovia sú fantastickí, pričom to nie sú žiadni nadľudskí hrdinovia . . ()

NinadeL

Hodně příjemný film na jistotu. Klasická hollywoodská kriminálka z 80. let, policajta si dává Kurt Russell, chlapíka, co se pohybuje na tenkým ledě Mel Gibson na vrcholu popularity (v době mezi první a druhou Smrtonosnou zbraní), a nádhernou dívku, o kterou společně bojují, nehraje nikdo jiný, než přirozeně oslnivá Michelle Pfeiffer. A ačkoli na plakáty se už nevešel, vynikající je také Raul Julia, jehož kariéra brzy vyvrcholila rolí Gomeze Addamse. Zápletka je přímočará, ale kouzlo, kterým to všechno drží pohromadě, je podtržené skutečně skvělou kamerou, protože do těch červánků by se jeden zamiloval. ()

salalala

Nic moc film. Čekal jsem nějakou akční krimi s prvky humoru, místo toho jsem koukal spíš na romantiku. Nepřišlo mi to vůbec dobře napsané, prostě takové nemastné neslané. Herecký potenciál je sice slušný a proti obsazení nelze říct vůbec nic, ale není to úplně využito. Gibson s Russellem hrajou svůj standard, Pffeifer se k nim dobře hodí a asi ční trochu nad nimi. Jediný, kdo mi přišel nadprůměrný, byl Raul Julia, ten to zahrál nejlíp ze všech. Jinak je to fakt víceméně průměrný film s hvězdným obsazením, takové klasické osmdesátky. Plusové body za kameru a příjemnou, i když nijak výjimečnou hudbu. 55% ()

Zajímavosti (8)

• V kinách sa spolu s filmom premietal aj trailer na snímku Batman (1989). Fanúšikovia boli z toho tak nadšení, že niektorí si kúpili lístok na film iba kvôli tomu, aby mohli vzhliadnuť trailer na Batmana. (m.a.t.o.)
  • Agenta  Maguire (J.T. Walsh) nosí hodinky značky Rolex Submariner a detektív Nicholas (Kurt Russell) nosí hodinky značky Rolex Datejust. (dyfur)