Série(2) / Epizody(20)

Poté co přežila útok Godzilly na San Francisco Cate šokuje další skandální tajemství. Obklopená řadou hrozeb se vydává na dobrodružné pátrání po celém světě za pravdou o své rodině a tajuplné organizaci zvané Monarch. (Apple TV+)

Videa (4)

Recenze (77)

TeeAge

Odvaha, ktorú mali tvorcovia vzľadom k tomu, ako veľká je Godzilla na plagáte v pomeru minút strávených na obrazovke, je neuveriteľne drzá. Najviac ma trápi, že som dostal niečo úplne iné, než načo som bol navnadený, a v kombinácií s divne rozloženým rozprávaním príbehu, kde sa motivácie hlavných postáv dozvieme až v neskorých epizódach, robí z Monarch: LoM ďalší nenaplnený sľub pre fanúšikov Godzilly. ()

LND

Monarch má něco, co většině moderních seriálů chybí, a to je jakási dotaženost. Moc se mi líbí, že to není plně cliffhanger-driven, ale vyhrocené scény mívají patřičnou dohru. Ačkoli by druhá polovina zasloužila trošku zkrátit, není to nic hrozného. Co hrozné je, je postava Kiersey Clemons. Naopak dějová linka z minulosti a příslušní herci jsou výteční. A na závěr můj názor k tomu, že příšery mají minimální screen time: Jsem rád. Až budu chtít vidět, jak Godzilla rozmlátí město, můžu si znovu pustit kterýkoliv z již viděných filmů. Jak praví klasik: Jestli je to o něčom, tak má to bejt o lidech. ()

Batahst8

5/10. Hele sračka to rozhodně není. Největší problémem seriálu je asi ta rozkolísanost jednotlivých epizod, kdy po prvních třech dost dobrých epizodách přišli dvě totálně nudné epky. Sice potom zase následovala jedna vcelku dobrá epizoda, ale potom zase přišla jedna naprosto katastrofická epizoda. A co se týče posledních třech epek, tak osmá byla ok, devátá byla průměrná a desátá byla hodně dobrá. A to samý můžu říct i o příběhu a postavách, které mě v jednu chvíli celkem bavili a ve druhou mě totálně iritovali. Naopak největší předností seriálu je ta velkolepost, kde obzvlášť scény s Godzillou berou dech. Obě časové linie se dobře propojují, soundtrack je dost dobrý a řemeslně ten seriál funguje na jedničku. Seriál by zřejmě potřeboval zkrátit minimálně o dvě epizody, postavy a příběh sem tam nefungujou, ale vlastně mi to celkově přišlo průměrný. P.s.: Kurt Russell je pořád neuvěřitelný frajer. ()

kenkaku

Ukázkově špatný seriál. 1) parazituje na očekávání diváka (Godzilla a spol) a ve finále ukazuje úplně něco jiného (trabličky jedné rodinky). 2) způsob vyprávění je debilní. Neustále se skáče mezi liniemi času (klidně 10x za epizodu) a přitom se děj nikam neposune. 3) maximálně nechutný je casting. Ve chvíli kdy se objeví protivná postava (které je na obrazovce pořad) a minimálním dopadem na děj, je na 100% jasné že jde o kolonku ve woke tabulce. Viz. Barevná queer s bipolární poruchou. A to že jedna z hlavních postav musí být lesba a páry jsou výhradně diverzní je už jen třešinka na dortu. Podrobně u jednotlivých epizod. ()

fabecc1222

Tak jak se dalo čekat, tak trailery klasicky klamali tělem a vesměs všechny záběry a bitky monster jsme viděli už v nich a zbytek se jede klasická vztahovka, která je místy bohužel až nesnesitelná, a obzvláště první dva díly hodně hraničí s tím, že budete mít chuť s tím přestat. V druhé půlce se to naštěstí trochu rozjede. Tvůrci pochopitelně odškrtávají jedno béčkové klišé za druhým, ale aspoň to začíná vypadat, že pro celý ten svět bude mít seriál docela solidní význam, pokud teda tvůrci dokážou udržet myšlenku napříč díly. ()

Zajímavosti (15)

• V epizodě několikrát zazní jméno Columbo, které odkazuje na stejnojmenný seriál. (Duoscop)
  • Hlavní natáčení začalo v červenci 2022 a probíhalo převážně v kanadské provincii Britská Kolumbie (město Vancouver). V srpnu téhož roku štáb na dva týdny zavítal i do Japonska. (fiLLthe3DD)