U Walkerových je před Vánoci všechno vzhůru nohama. Kvůli vzácnému nebeskému úkazu se totiž rodiče octnou v tělech svých náctiletých dětí, ze kterých jsou naopak dospělí. (Netflix)

Recenze (55)

claudel

Ke komedii tohoto typu potřebujete dobré herce a hlavně komiky. Tady jednoznačně válí Ed Helms, ten nezklame snad v žádné komedii. Vedle něj musím vyzdvihnout Emmu Myers, umí být nejen roztomilý vlkodlak, ale také upjatá matka tří dětí honící se za povýšením. Velmi příjemná vánoční zábava. ()

Rimsy

Netoxická a neproblematická, ale také neslaná, nemastná, nezábavná, nezáživná. Taková je Rodinná rošáda, která ohraný příběh o probuzení v cizím těle zpracovává jako nudnou moralitu o síle rodiny a již nezachrání ani (na poměry filmu) kompetentní herci a neurážející řemeslo. Více zde. ()

Chrustyn

Výměna těl po vzoru Freaky Friday, tentokrát u všech členů rodiny, včetně nemluvněte a psa. Pekelně špatná rodinná komedie, která jede v zajetých kolejích a překvapí jen tím, jak je křečovitá, mizerně zahraná a když není absolutně trapná, je šíleně nudná. Dříve slušný řemeslník McG ve svém nejhorším výkonu. P.S. debilismus Eda Helmse se dostal do fáze nesnesitelnosti. ()

Olík

Světová kinematografie se točí v kruhu a tak „tradááááááááááááá“, máme tady ne první a rozhodně ne poslední výměnu těl. Matka se prohodí s dcerou, otec se synem, benjamínek rodiny se zvířecím mazlíčkem a originalita s tuctovostí. A abychom se na první dobrou tvářili víc hogo fogo, než ve skutečnosti jsem, za režisérským pultíkem někoho kdo už má něco za sebou a v rolích rodičů Jennifer Garner s Edem Helmsem. Mimochodem, když už se bavíme o hercích, tak mne docela zaujala Emma Myers. A mimochodem, když už se bavíme o hercích, Brady Noon byl jejím pravým opakem. Jinak jednoduchá celorodinná šablona, ale jsou konstelace hvězd, kdy i takováto generická rošáda diváka neurazí. Dokonce jsem přemýšlel i o třech hvězdách, ale mám takovou zásadu. Ten kdo nahrazuje nedostatek invence scénami s prděním si víc, než dvě nezaslouží. ()

-bad-mad-wolf-

Jeden ucházející fórek na čtyři trapné = dvacet procent = jedna hvězda, nazdar. Za všechno mluví epizoda s názvem "pubertální dcera jde v mém těle na důležitý firemní meeting". Zatímco jiní tvůrci by na tenhle námět dokázali uplácat jednu řadu průměrného sitcomu, Family Switch si vystačí s pádem ze schodů, pokusem o vymáčknutí obřího jebáka, kopancem do koulí a prděním uprostřed porady. Všechno završuje nepodstatná záměna čokla s odporně digitálním dítětem a rodinné moralizování tak doslovné, aby ho pochopily i vaše rybičky. Slow clap. ()

Zajímavosti (11)

• Natáčanie sa uskutočnilo v Los Angeles vo februári 2023. (Arsenal83)