Ztracenci

• USA The Outsiders (více)

Rivalita mezi dvěma gangy, chudými Greasers a bohatými Socs, se vyostří poté, co jeden člen gangu zabit. (Canal+)

Recenze (90)

castor

Skrz na skrz průměrné povídání o úskalích dospívání, které je zabalené do potyček dvou znesvářených gangů. O nějaké generační výpovědi samozřejmě nemůže být moc řeč, nestranného diváka ale určitě potěší pohled na několik toho času začínajících (a ve většině případech i později hvězdných) herců (Dillon, Cruise, Macchio, Swayze, Lowe, Estewez i Diane Lane). Je až podezřelé, že drtivou většinu Coppola představil širokému publiku!! ()

misterz

Niečo pre vekovú skupinu teenage, takže ja už žiaľ nie som krvná skupina. Je to o hľadaní samého seba a poznávaní tých pravých životných hodnôt, a to dosť drsným spôsobom... Príbeh hlavnej trojice chalanov a dvoch gangov - Pomád a Pracháčov má síce výraznejšie neoslovil a miestami aj trocha nudil, no užil som si aspoň výbornú réžiu a technickú stránku snímku spolu s hudbou. Tiež oceňujem herecké výkony budúcich veľkých hereckých hviezd. Lepší priemer. 65/100 ()

decouble

To je jak kdyby Tommy Wiseau dostal pod svý režijní vedení bandu známejch herců a mohl skrze ně zhmotnit svou poctu Jamesi Deanovi a nešťastnýmu mládí. Nepamatuju si dlouho, že bych viděl film, kde by herci hromadně takhle příšerně přehrávali a kde by některá z hlavních postav každých pět minut měla krátkou plačící etudu. Přitom Coppolovo Rumblefish ze stejnýho roku (s částečně stejným obsazením) je rozhodně dobrej film. ()

TomX2

The Outsiders je film znázorňujúci ľudské hodnoty a hľadanie samého seba v dospievajúcom teenage prostredí. Budúce hviezdne obsadenie je celkom slušné a morálna stránka pre mladšie publikum možno tiež, ale má to svoje nedostatky a sem tam to nudí. Vo výsledku to je na úrovni troch hviezd, no boli tu látky, ktoré mohli smerovať vyššie. ()

Ant

Ze začátku to mělo našlápnuto na celkem zajímavý příběh, ale pak se to utopilo v ohraném příběhu o dospívání. Zklamala mě docela odfláknutá výprava, i když na ty mustangy se dívalo hezky. Pokud chtěl Coppola dosáhnout vzezření pravých 50's, tak mě jeho úmysl obloukem minul. Za zmínku stojí výborný Emilio Estevez a úvodní píseň Gloria od Van Morrisona. ()

Zajímavosti (13)

• Více než 30 minut bylo vystřihnuto ještě před uvedením filmu do kin. Důvodem byla obava producentů, že je film příliš dlouhý. Kompletní verze, která odpovídala vizi Coppoly, byla vydána na DVD v roce 2005. (Monco)
  • Režisér Coppola si přál, aby Matt Dillon v rámci přípravy na film strávil noc ve vězení a kradl v obchodě. (Monco)