Krásná a bohatá prezidentka dívčího klubu South Beach University zosnuje originální plán, jak vydělat na právě získané slávě jejího klubu v sexy komedii s Paris Hilton v hlavní roli. (oficiální text distributora)

Recenze (156)

Cucina_Rc

Typická ukázka toho, když máte peněz tolik, že byste je mohli přehazovat vidlema, můžete všechno. Třeba si i umanout, že si zahrajete ve "filmu". Bohužel musím konstatovat, že jaká je Paris "zpěvačka", taková je i "herečka". Tahle slečna mimo toho, že se umí parádně nakrucovat na molech a věčně dělat ostudu jménu Hilton, bohužel nic jiného neumí. ()

choze odpad!

Pod hlavičkou amerického humoristického magazínu National Lampoon vzniklo ledacos zajímavého, od klasiky jako byla série Dovolených s Chevy Chasem až po slušnou parodickou NABITOU ZBRAŇ 1, ale v posledních letech se tahle značka stala synonymem pro postprcičkovské ulepené teenagerovské komedie jako SEXY PARTY a právě TRHNI SI! Téměř bezdějová dementní řachanda se opírá hlavně o hvězdnou auru Paris a fekální a sexuální vtípky, kterým není nic dost trapné. ()

Roper odpad!

videl som asi 5 minut, ale staci mi to plnohodnotne na ohodnotenie... Hilton je obycajna zumpa, cudujem sa, ze nejaky distributor vobec povoli odvisielat taketo sracky... :-( tentokrtat Paríž stavila na krásky, ako Electra, ci Valance, co vlastne podnietilo aj moj 5 minutovy zazitok, ale ten clovek je uz totalne v riti, takze jej nepomoze ani Tom Hanks, ci Clark Gable ;-) ()

evelouch

Achjo! Neházejte prosím Paris Hilton do krabice s názvem ANTIHEREČKA. Fakt umí celkem hrát. Film je plný originálního humoru, drahých značek, namyšlených slečinek a sexu. Nebýt těch všudypřítomných vtípků o rozmnožování bych asi dala i pátou hvězdu.Film se mi líbil, pobavila jsem se, závěr hezký....koukla bych se znova. Paris sice paroduje samu sebe, ale je to vtipné, a všichni to jistě pochopí:) ()

Zl0

Zdá sa mi že to tu prebieha podľa scenára: " aha Paris Hilton ...jééj dám Odpad, to bude cool" ..keď to porovnám s inými brakovými teenagerskými komédiami, je to slabšie, Paris = tá jej postava je nesympatická aj mne. Je to plytká, afektovaná a miestami trápna blbosť, ale to som čakal aj pred tým ako som to videl. Žiadna sláva, ale pozerať sa to dalo. ()

• Film se natáčel v Miami na Floridě. (rafix)
  • Nahé scény s Paris Hilton (Victoria) byly do filmu přidány bez jejího vědomí a povolení. Když se o nich dozvěděla, byla tak rozzlobená, že se neúčastnila premiéry filmu. V roce 2008 za to byla Hilton u soudu, neboť nedodržela smluvní dohodu o přiměřené propagaci a publicity filmu. Ve finále nemusela platit žádné odškodné, ale musela vrátit celý svůj honorář za film. (Petr.Penicka)