Obyčejná žena zjistí, že globální streamovací služba zpracovala její život, včetně jejího tajemství, do dramatu, ve kterém hlavní roli hraje hvězdná herečka Salma Hayek. (Netflix)

Recenze (108)

kocik1

Joan vůbec není hrozná, hrozná je televizní budoucnoust. Doma jsme sice přemýšleli, proč okamžitě nevypla/nezahodila mobil, televizi, nezrušila předplatné. Mohlo to rtedy být propracovanější, ale na druhou stranu je BM od začátku nízkonákladovka a to zrcadlo Netflixu, jak tu opakují ostatní, je opravdu dobrý. CCA 71%. ()

jirikzaboj

Na mě to fungovalo. Epizoda skrze svou kreativitu a nápad spojit spousty odkazů na ostatní epizody do jedné fiktivní appky nabízí hypermeta epizodu, která zceluje celý Black Mirror universe dohromady a diváka to rozhodně ponoří ještě více a těší se z toho. Samotné téma je velice aktuální, protože zrovna v tuto chvíli se v Americe vedou protesty organizace WGA a scénáristi mají jako jeden z hlavních bodů právě obavu z nastupujícího AI a jeho posedlosti, či ovládnutí kultury jako takové. Satirické až sitcomové pojednání o tématu bylo moc fajn a dává to smysl, pokud to tedy Brooker konzultoval s gigantem a ten k tomu má takový postoj, jaký z epizody vyzařuje. S openingem BM po 4 letech jsem spokojený a těším se, co bude dál. (btw: Pro mě poměrně neznámá Annie Murphy byla moc fajn a inspirace u Harley Quinn byla tou správnou volbou) ()

Jan.Cada1

První díl šesté série, na kterou jsem čekal hodně dlouho rozhodně nezklamal. Opět geniální nápad na scénář a hlavně herečky se fakt činily, speciálně Annie Murphy mi fakt hodně sedla. Ku podivu musím říct, že mě to napadlo ještě před rozklíčováním, že tato realita nebude ta zdrojová, ale i tak jsem byl nadšený. Trošku slabší akční finále srazí konečné hodnocení na 4 hvězdy. ()

PeteBuck

Jedného dňa som videl časť South Parku, kde si Kyle neprečítal podmienky zmluvy (tentokrát Applu) a vlastne odsúhlasil, že mu Jobs môže prišiť ústa k prdeli niekoho iného a jeho riť zasa k ústam inej osoby. Neskutočná časť, riadne som sa zasmial a potom som s hrôzou zistil, že vlastne ani ja všetky tieto sračky nečítam a pred nedávnom som si musel založiť Apple ID, lebo moja bláznivá firma preferuje iPhony. Čuduj sa svete, nikto mi zatiaľ ústa k riti cudzieho človeka neprišil. Ale keď som videl túto časť, čo je vlastne variácia na vyššie spomenutú časť South Parku, začínam o tom uvažovať, že si to vždy aspoň preletím. Mám ten dojem, že toto všetko sa na nás chystá. Ešte duplom to podchytila tá stávka hercov v Hollywoode, kde štúdiá si chcú urobiť scan ksichtu a tiel hercov a používať to prakticky zadarmo, dokedy a kde sa im zachce. Kam to, do prdele, smerujeme? Časť to bola celkom dobrá, ale nie veľmi originálna a extrémne tu vidieť vplyv Netflixu. Nič proti gayom, iným rasám, medzirasovým vzťahom a podobným veciam, ale tu je to na silu a akoby nič iného ani neexistovalo - klasický Netflix. Neviem o tom, že by to takto fungovalo a začína to pripomínať najnovší Star Trek, kde sú herci vybratí kvôli ich orientácii či rase a nie preto, lebo vedia hrať. Tiež si táto časť akosi nevie vybrať, čo je. Či dráma, alebo odľahčený Matrix s prvkami humoru. Ale stále to bolo celkom dobré. Ale akosi mi chýbajú staré série. ()

warrenur

"Yes, I am Salma f*cking Hayek!!!" :) Mimoriadne ma brala vedecka stranka strojoveho ucenia a urovne realizacii. Tuto temu mam napocuvanu z podkastov, a tak som to vnimal pozitivne, kedze som jej rozumel. Tiez pobavili x-stranove podmienky a automaticke suhlasy, ktore kompletne pravne kryli danu spolocnost. Napriek komedialnosti to nebol prilisny cringe - Annie Murphy hra rolu situ na "jej miery". :D Hlavna myslienka, ktora sa mi ako posolstva pacila - "Su zle dni a su dobre dni a to sa da ocakavat". Pobavila zaverecna "originalna" kostolno-vyprazdnovacia scena. :D Odporucam...nova sezona ma velmi dobry rozbeh. 75% ()

Zajímavosti (15)

• Název titulu „Junipero Dreaming“ na streamovací službě Streamberry odkazuje na epizodu San Junipero (2016). (jirikzaboj)
  • Ve scéně, kdy Joan (Lolly Adefope) vejde do baru, můžeme slyšet píseň „Anyone Who Knows What Love Is“ od Irmy Thomas. (thestrycekfido)