Recenze (641)
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Tři hvězdy za baby Rocketa a vtip Draxe. Akční scény a zápletka podprůměr.
Případ Stodolovi (2024) (seriál)
Skvělé dokumentární zpracování mediálně známého případu. Mirek Vaňura je opravdu skvělý. Hudební podkres taky super.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Skvěle zpracovaný krimi příběh a popsaná osobitá metoda vyšetřování Markoviče. Jeden z nejlepších seriálů na Voyu.
Případ Roubal (2021) (seriál)
Příjemné trojdílné představení příběhu českého sériového vraha. Atmosféra byla skvělá díky hudebním vložkám.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Hvězdná brána Hluboký vesmír se velmi liší od původních dvou. Postavy jsou více realistické, se stinnými stránkami (snad jen kromě Elie). Je potřeba si na postavy zvyknout v první polovině první 1. série. Zápletky jsou obecně mnohem méně akčnější než jsme zvyklí, více se řeší niterno a pocity. Myslím, že SGU je dobrý seriál, ale nespojoval bych ho s původními seriály.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír - Série 2 (2010) (série)
Druhá série za mě méně zajímavá než ta první. Nejlepší díly série: Cloverdale, Osvobození, Obsazení a Hozená rukavice.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír - Blokáda (2011) (epizoda)
Zápletky se stroji jsou fakt nuda.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír - Společný důvod (2011) (epizoda)
Tak tato epizoda mě moc nezaujala.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír - Lov (2011) (epizoda)
Akční díl s prvky hororu, ale to rozuzlení teda nic moc.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír - Obsazení (2011) (epizoda)
Jak jinak hodnotit díl s Rodneyem než 5*. Vtip, akce a lsti. Díl, který asi nejvíce připomíná původní dva seriály.