Noční můra

• USA The Return (více)

Joannu Mills (Sarah Michelle Gellar) pronásledují děsivé vize o brutální vraždě mladé ženy zavražděné neznámým mužem. Některá tajemství však nelze pohřbít, přízraky nikdy nezemřou a vrahem může být i ona sama. (oficiální text distributora)

Recenze (62)

Gilmour93

Ani z Jilmové ulice, ani před Vánocemi a podle originálního názvu to dokonce není ani instruktážní video Rogera Federera, jak odvracet servis soupeře. To jen S.M.Gellar má vidiny, jezdí sem a tam autem, čas pomalu plyne a díky kamerovému filtru jsou všichni bledí, jako by zrovna darovali 4 litry benzínu hraběti Drákulovi. Deset minut před koncem mohl být střih na Jonathana Frakese a jeho:„Trpěla Joanna opravdu halucinacemi a nebo vám je pouze vyvolaly pera našich scénáristů? Více se dozvíte na konci pořadu..“ načež by poté s úsměvem pravil:„Ano, tenhle příběh se opravdu odehrál v 90.letech na americkém jihozápadě a kdo tomu věří, tak si o mně doteď myslí, že dělám komandéra na vesmírné lodi..“ Když pominu utahanost vydávanou za plíživé mysteriózno, nebylo to zase tak špatné, ale to by si zvláště ke konci nesměl scénář pomáhat z prstu vycucanými berličkami - co berličkami, to byly přímo King Kongovy francouzské hole.. ()

Cedr

Perfektní snímek na hlubokou letní noc, která se už pomalu stává osamělým brzkým ránem, kdy všichni normální spí. Jen vy, ne a ne usnout. Pak je ta ideální chvíle vzít do ruky ovladač od televize. Na kanálech o kterých ani nevíte, že existují pak mezi špatně dabovaným teleshoppingem a milióntým opakováním archaické televizní soutěže narazíte na nějaký neznámý film. Jsem si jistý, že každý tuto nepříliš častou, ale přesto tak moc typickou chvíli minimálně jednou zažil. The Return je thrillerem do této situace jako stvořeným, protože jeho šedivá atmosféra prázdného (nebo prázdná atmosféra šedivého?) Texasu na tuhle chvíli prostě sedí. Slabý nudný scénář je pak paradoxně právě plusem. Bohužel šance, že na The Return narazíte v takto specifických podmínkách je vskutku mizivá. Plyne z toho tedy jen ušmudlaná jedna hvězdička.... za překrásnou SMG. Ale v případě té málo pravděpodobné popisované shodě okolností bych se nebál ani hvězdiček čtyř. ()

Ridick odpad!

joanna ide urobit skvely obchod do texasu, ale popri jej traume sa zastavi v mestecku, kde nikdy nebola, ale svojimi viziami, ci co to vlastne je, s kt. je prepojena. ani nechcite vedet ako to pokracuje - je to 100 krat prevarena bachorka v tak nudnom podani, ze az umierate na mozgovu porazku. je to dokonca az tak nudne, ze oproti inym shitovym hororom, kt. aspon rozosmeju, je to iba strasne dlhych 80 min. a napriek tomu, ze tam hra aj gellar, vysostne neodporucam. ()

Jino

Strašně uměle natočené a herci nic moc, S. M. Gellar mi připadala flegmatická a celý děj filmu je tak nezáživně natočený, že mě bylo nakonec jedno co se stane, hlavně sem si říkal ať už je konec. Ne že bych tyto typy hororů (thrillerů) neměl rád, ale Return je špatný film. Čekal jsem rozhodně víc, než jen temnou detektivku se špatnými herci a kdyby nebylo těch pár dobrých lekaček asi by to bylo stěží na jednu hvězdu, ale takto dám aspoň dvě. ()

SOLOM.

Hodně divný film, který má sice slibný scénář a docela zajímavé herecké obsazení, ale to je tak všechno. Začátek má solidní rozjezd, který se ovšem po patnácti minutách zasekne a už se nerozjede. Kromě několika lekacích scén jsem se dost nudil. Nezachránila to ani Sarah Michelle Gellar, kterou mám jinak rád, ale tady to nebyla prostě její parketa. ()

• Když se Sarah Michelle Gellar na začátku natáčení zeptali, koho by chtěla, aby hrál jejího otce, tak Sarah zažertovala a odpověděla, že Sama Sheparda. O měsíc později Sarah zjistila, že Shepard tuto roli skutečně přijal. (!Malak-11!)