Podivínský policista Max Payne (Mark Wahlberg) se snaží v touze po pomstě vypátrat člověka, který je zodpovědný za brutální vraždu jeho rodiny. Tajemství se však ještě prohlubuje a Max se musí utkat s nepřáteli, kteří nepocházejí z tohoto světa… a čelit takové zradě, jež ho zavede až na samotnou hranu příčetnosti. (Magic Box)

Videa (4)

Recenze (1 129)

Fr

Nevěřím v nebe. Věřím v bolest. Věřím ve strach. Věřím ve smrt..…. Je to koukatelný, protože Maxův svět je dobře udělaný, včetně Černých andělů. Je to nudný, protože M.Wahlberg je nudnej a příběh slabej. A tak jen podotýkám, že by jste měli vydržet až do úplnýho konce titulků, protože jinak se nedozvíte, že …. . PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ * Co uvidíme (možná) příště? Řeknu hodně málo: Age of Empires! Davové scény, bitvy mezi národy, mohutná opevnění a hektolitry krve! Aby nám nebyl Max ještě dobrej! ()

Eliott

Film jsem viděl před několika lety jako fanoušek počítačové hry a byl jsem velice zklamán, jelikož hra má obrovský příběhový potenciál a film se ubírá velice nudnou dějovou linií o nějakém až sci-fi/halucinogenním případu. Nevím jestli hodnotím objektivně, ale ani se na film znovu nechystám a prozatím ponechám takto. ()

Pumiiix

Absolutně zpackané, škoda. Vizuálně skvělé, natočené taky, ale ten scénář je hrůza. Příběh se nevyvíjí a jde absolutně mimo diváka. Mark Wahlberg byl jako Max Payne dobrá volba, u mě si to potvrdil, ale Mila Kunis ne. Hrála toporně a navíc jí to vůbec neslušelo (je to ta stejná co hrála v Kopačkách?) mohla si role prohodit s novou bondgirl - Olgou Kurylenko – má na první pohled větší herecký talent a navíc je znatelně více „hot“. Ludacris jako poručík – hrůza – stejně jako jeho hip-hoperský akcent – v každé scéně mě iritoval. Slabších 5/10* dávám hlavně za poslední dvacetiminutovku a zmíněnou vizuální stránku filmu. Těším se na druhý díl a doufám, že si někdo dá tu práci a napíše Maxovi pořádný scénář, tedy pokud druhý díl bude jak „slibuje“ scéna po závěrečných titulcích. ()

Sarkastic

Tak takhle dopadlo převedení mé vůbec nejmilovanější PC hry na stříbrné plátno…Problém Maxe Payne je v tom, že to prostě není Max Payne, a to téměř v žádném ohledu. Pokud jsem si třeba u filmového Eragona stěžoval na to, jak ho tvůrci podělali, tak ten měl s původní předlohou alespoň něco málo společného, zato Mooreův počin jakoby originál téměř úplně ignoroval. Vypadalo to, že se řídil heslem „Podobnost čistě náhodná“. A to nejen v otázce příběhu, ale i postav (ať už šlo o samotný charakter či vzhled; nejvíc se asi podařilo přestřelit u Jima Bravury) a dalších detailů (třeba jediný pořádný bullet time už víc ani zkazit nešel, vždyť ten záporák střílel vážně několik metrů úplně mimo a k tomu ještě do strany). A trapný dovětek po závěrečných titulcích je zlým snem; oni opravdu plánují pokračování? Modlím se, aby se téhle látky chopili jiní tvůrci a začali pěkně od nuly, a to už ve výběru hlavních představitelů; dokázal bych si na jejich místě představit herce jako jsou třeba Clive Owen a hlavně Julianne Moore, pokud se teda musí Mona Sax nutně narvat už do prvního dílu (již při hře jsem si říkával, že její postava jako by této herečce z oka vypadla). Jistě, kdybych Maxe Paynea nehrál a díval se tím pádem na film, který existuje jen sám o sobě, zřejmě bych to jako takový průser neviděl, ale Mooreovo dílo se na originál prostě a jasně odkazuje, a to beru jako tu nejvyšší drzost, takže dávám ještě hodně milostivé 2* za sem tam nějaký nadějný záchvěv a technickou stránku, víc ani náhodou (a to raději hodnotím až den po zhlédnutí, abych alespoň trochu vychladl). Protože ve výsledku je tenhle snímek dobrý tak akorát na to, aby jeho divák dostal neodbytnou potřebu okamžitě si zahrát hru a spravil si tak zničenou chuť. Výstižný komentář: selfesteem ()

BadoXXII

Tak toto bolelo. Som veľkým fanúšikom hier s Maxom Paynom a radím ich k tým najlepším herným zážitkom vôbec. Film je síce postavený na hlavnej kostre príbehu o pomste, no vyplňuje ho tak veľké množstvo vaty a zbytočnej dejovej komplikovanosti, že som z toho bol značne unavený. Nehovorím o tom, že hra, ktorá bola založená na revolučnej a veľmi častej akcii (ako vo filme Matrix) je vo filme prázdna, nudná a takmer bez akcie. Mark Wahlberg je ako Max príliš toporný, nepresvedčivý a jeho nasranosť a túžbu po pomste som mu neuveril. Pochváliť môžem len vizuál, ale aj ten mohol byť podstatne temnejší a dospelejší. Podivnosti ako - nadrogovany zmagoreny Max (na konci), nejaki temni anjeli (to ako vážne? preboha) a stále nejakí spoločník zachraňujúci prdel hlavnému hrdinovi sú v očiach fanúšika hry neprípustné. Jednoducho sračka, ale filmový potenciál táto téma má, len to treba natočiť ako nekompromisný atmosférický akčný masaker a nie jeho presný opak. ()

Zajímavosti (30)

• Film je inspirován akční videohrou „Max Payne“ od společnosti Remedy Entertainment, která ji vydala v roce 2001. (Pepy)
  • V hre je "Valkýra" syntetická droga, ktorú gangstri použili na Maxa Payna (vo filme Mark Wahlberg) dvakrát. (vander19)