Walter, mladý zápasník národního týmu se vrací domů na pohřeb své sestry. Přijme tam pracovní nabídku a zároveň se pokouší vypořádat se sestřinou smrtí. Přichází do malého městečka, aby se pomstil vrahovi své sestry a potkává tam starší ženu potýkající se s podobnými problémy jako on. (oficiální text distributora)

Recenze (86)

NinadeL

Na povídku Mansion of the Hill Ricka Moodyho si asi nechám zajít chuť, neb to není příliš překládaný autor. Ale jsem ráda, že jsem si s filmem počkala. Příběh lidí, které dala dohromady zkušenost se smrtí blízké osoby, je silný psychologický zážitek. Je tedy dobré být v takovém rozpoložení, které vám dovolí se do příběhu ponořit bez předsudků. Žádné velkoměsto, žádné atrakce, jen malé herecké koncerty Michelle Pfeiffer, Ashtona Kutchera a Kathy Bates. ()

gilmore_girl

Na drama necekane klidne tempo a spousta peknych detailnich zaberu, ktere umocnuji emoce. Ashton byl vyborny, i kdyz mel skoro porad na hlave cepici nebo kureci prevlek a chodil tak, jako by mel v zadku rozevreny destnik. Musim vyzdvihnout i postavu neslysiciho Claye, ktereho vyborne ztvarnil Spencer Hudson. Prijemne prekvapeni s prijemnou hudbou. ()

bourec

Občas se mi stane,že shlédnu film,kterej bych při horšim obsazení ani vidět nechtěl.Nevim,ale asi mám nějaký druh retardace,ale takovejhle film mě vyloženě nudí.Jo,je to našlapaný citem,je to ze života,je to dobře zahraný,ale ne každej na tom ulítavá.Ale ohodnotim to.Z vlastní zkušenosti vim,že i takovej druh filmu se dá natočit zábavněji,než tohle!takže 50%. ()

Makky

Príbeh dvoch ľudí stretávajúcich sa na základe okolností, ktoré ich hlboko zasiahli. Každý jeden herec odvádza perfektnú robotu. Na Kutchera mám v poslednej dobe šťastie a chalanisko sadol mi do noty. A Michelle Pfeiffer tu je jednoducho neskutočná, radosť pozerať. Absolútne ma to vtiahlo, bavilo a nechcel som, aby to skončilo. Aj vďaka vhodnej nálade na tento film dám plných päť hviezd. "Je to o čakaní na niekoho, o kom vieme, že sa už nikdy nevráti. O čase, ktorý strávime čakaním. A o tom, koho v tej dobe stretneme." ()

agassi68

Že Michelle Pfeiffer aj v 50ke dokáže zamotať chlapom hlavy, mňa nevynímajúc :) je známa vec. Ashton Kutcher sa tiež snažil. Celé to bolo výborné, prakticky bez hluchých miest. Taká malá americká realita bez huňatého psa a dokonalých rodičov. Kathy Bates si struhla bočnú rolu, kde nemala veľa možností sa prejaviť. ()

• Při znázornění muže, majícího vztah se starší ženou, mohl Ashton Kutcher čerpat z vlastního života. V době natáčen žil s o patnáct let starší Demi Moore. (Olík)
  • V skutočnom živote študoval Ashton Kutcher na Univerzite v Iowe, odbor biochemické inžinierstvo. Vo filme nosil potítka a čiapku tejto univerzity. (U_S_O)