Kdo chce zabít Nancy?

• USA Downloading Nancy

Příběh nešťastně vdané Nancy, která si přes internet objedná nájemného vraha, který ji má zabít, ale nakonec se do něj zamiluje. (oficiální text distributora)

Recenze (62)

bolan

Mám rád když ve mě film vyvolá nějaké pocity ať jsou jakékoli (strach, smích, hnus, klid, nasranost, vzrušení, pohodu . . . ) a tento duševně špinavý film ve mě zanechal tučnej pocit osobní nervozity. Psychicky labilní ženština řešící existenční problémy v dobře vyhrocené psychárně typu Naboer nebo El Maquinista. Není to na plný počet, ale i tak velmi dobré. ()

anderson

Námet kopíruje KAURISMäKIHO klasiku, spracovanie je iné. V nelineárnom príbehu sledujeme ne(u)spokoj(e)nú manželku (v mnohých styčných bodoch podobnú PIANISTKE), ktorá svoje depresie vyrieši načisto nepravdepodobným, ale dosť možno (podľa nej) najjednoduchším spôsobom. Pritom namiesto pokecu so psychologičkou by možno pomohol rozhovor s manželom. Celkom by ma zaujímal postoj feministiek k tejto téme. Za odvážnu a prirodzenú MARIU BELLO udeľujem 3*. Inak je to vykonštruovaný paškvil. A thriller ani omylom. (21.5.2009) ()

Shitonit

Debilní film o debilní krávě, debilním debilovi a debilním ujetým milenci. Spolu dohromady tvoří debilní trojku, film je protkán debilníma kecama a až na několik málo okamžiků kdy jsem čekal že se NĚCO konečně stane ( stalo se hovno) je to film, který se snaží složitě popsat atmošku nešťastný pindy, která touží po něčem, neví po čem a nedá pokoj dokud to nedostane... tzn je to taková hovadina, že lituju, opravdu velmi lituju okamžiku, kdy jsem z nějakého mě neznámého popudu dostal nápad tím zabít čas. Kdybych zabil sebe, udělal bych líp. ()

Kingjiri

Sonda do života psychicky narušený ženský, kterou hodně nešťastný dětství (pohlavní zneužívání) poznamenalo na celej život. Těžko si můžu představit, jaký trauma si tyhle lidi z dávný doby nosej, ale potom, co se odprostěj od lidí, co jim život (z)ničili, by se měli snažit problémy řešit, ne si je přidělávat a vymejšlet. Jinak se z toho nikdy nevyhrabou, stejně jako Nancy. Nehollywoodskej závěr mě tentokrát docela naštval, i když měl něco do sebe a varovnou funkci splnil dokonale. Jinak Maria Bello zahrála výborně a je to navíc pěkná MILFka (s většim hrudníkem by byla ještě lepší). Nejvíc mě však překvapila hodně dobrá hudba. Jen je velká škoda, že silnýmu příběhu nejvíc scházelo svižnější tempo vyprávění, hlavně proto "jen" tři silnější hvězdy. ()

kajda.l

Syrově natočené drama, které celkem umě vykresluje ženu postiženou patologickou psychopatologií provázenou chronickým sebepoškozováním. Ženu, jež svým destruktivním jednáním nepřivedla na pekelnou cestu jen sebe samu, ale i svého podobně narušeného manžela, který sice netouží po smrti, ale jediný smysl svého života spatřuje v hraní golfu na simulátoru a potencionální debaty o založení rodiny (bože chraň společnost, ať podobní psychopaté-myšleno na oba mají děti) končí u smaženého křupavého kuřete. Herecky velmi sugestivní a mrazivé. Emocionálně ovšem místy příliš laciné: "Nevíš, co máš, dokud to neztratíš." a příliš okatě hrající na city. Po mé bohaté osobní a pracovní zkušenosti si podobně postižení lidé, bez jakékoliv snahy na sobě cokoliv změnit a odmítající pomoc druhých a ještě terorizujíc své okolí, si lítost nezaslouží: "Kdo chce kam, pomožme mu tam.". Smutné či depresivní, jak se zde dočítám, ani náhodou. Jako sonda do temné duše psychopata (kritické dětství na tom nic nemění) působivé. Lepší tři i zásluhou výborné kamery. ()