Epizody(10)

Skupinka lovců odměn pronásleduje nejnebezpečnější zločince galaxie. Ráda zachrání svět... pokud jí někdo dobře zaplatí. (Netflix)

Videa (15)

Recenze (69)

massdonfel

Animě jsem viděl před mnoha lety a moc si z něj nepamatuji. Některé scény z tohoto hraného remaku mi původní anime připoměli.  Trochu nechápu ten hate online, za mě spokojenost možna nemuseli tak moc tlačit na příběh a měli se více soustředit na fun part.  Hlavní linka je dost slabá s původním seriálem sice moc společného nema, ale hlavně je to dost přehnany  "spoiler" bylo mi jasné že spike přežije aby mohli mít sezonu 2, ale toto zakončení s tou Julii a Viciousem achjo Ten Edward tomu na konci dost dodala wtf moment :D 6/10 - . serial pobaví a "chemie" mezi hlavníma postavama je dobrá, ale tím to hasne ()

Fr

„ZASTŘEL JE DŘÍV, NEŽ ONI TEBE!…“   Vizuálně nadupá píčovina. V prvních dílech bylo dost (super) akce a hlášek, ale postupně to šlo všechno do hajzlu, vizuál se vočuměl, akce ubylo a mluvilo se a mluvilo… Navíc ten jejich (asi všech tří…) osudovej příběh je celkem nuda a asi od půlky mě pěkně sralo, že jsem se do toho pustil. O lásce o přátelství a parťáctví… Kdyby začali od konce… mělo to jen šest dílů, záporák měl víc prostoru, bylo víc akce a hlavně fórů… ale to už by asi byl jinej seroš, že? Takže (jestli bude) pokračování, tak beze mě!     /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Neznám tohle japonský anime. 2.) Nesnáším „anime“ a přesto bych….  ///  Thx za titule „Jan Táborský“.                PŘÍBĚH  **  HUMOR  *  AKCE  ***  NAPĚTÍ  * ()

strikeman

Pohoda jazz :-) 75% Tak jsem sjel i anime a musím říct, že nesouhlasím se zde prezentovanými názory, že hraná verze je pouze téměř přesnou kopií anime. Není tomu tak. Anime na rozdíl od hrané verze nemá ucelenou hlavní dějovou linku, je tam vícero mikropříběhů, a to, co v hrané verzi sledujeme jako propracovanou zápletku, se v anime odehraje jen v pár epizodách víceméně v náznacích. Takže tvůrci rozhodně k materiálu přistoupili kreativně, a to nejen v rovině příběhové, ale také maličko pozměnili vyznění charakterů některých postav (Vicious, Jet Black). Musím říct, že mě se líbí obě verze, každá má své kouzlo. A osobně lituji, že se pravděpodobně nedočkáme dalších sérií... ()

3 AM Code

Bylo jasný že ani v slušně financovaným hraným seriálu si tvůrci nebudou moct dovolit tolik vizuálu a šíleností jak v anime. I tak to ale vypadá hodně dobře. Cast je opravdu sympatický a děj využívá témata anime, ale nekopíruje příběh beze změn, což je vlastně dobře. První půlka seriálu jen "dobré" ale poslední díly jsou super a otvírají cestu novému originálnímu příběhu. Snad se dočkáme pokračování. ()

Scalpelexis

Vezmu (resp. minimálně se pokusím) to zprvu z nezasvěceného a objektivního pohledu a po značně nepřesvědčivých úvodních trajlerech, ze kterých nejednomu anime fandovi běhal mráz po zádech, z toho hraný Bebop vytančil slušně. Na hlavní trojici se dá relativně snadno zvyknout, dialogy mají ten správný mix vtipu a šarmu, herecky to hlavně od Choa a Shakira je nadprůměrný, povedená stylizace a vesmírné kulisy jsou atraktivní a hudba je doslova sexy (že se divíme, když si přizvali zpět legendární Yoko Kanno!). Děj si často najde čas na odlehčenější části a jak jsem se bál, že akce by mohla pokulhávat (vadily mi momentky, kdy to na vteřinu-dvě stopli), byl jsem spokojen i na této frontě. Co mi naopak nevyhovovalo, byla otravně všitá linka Syndikátu do každého dílu, která mě ukrutně nebavila. Zde bylo znát, že když se takto autoři rozhodli, chtě nechtě už se nemůžou opřít o předlohu a musí začít vymýšlet něco svého, což jim zrovna dvakrát dobře nešlo. Když tímhle slowfoxem se dostanu ke srovnávání s kultovní anime předlohou, začnou nedostatky v adaptaci vyplavávat na povrch. Dokážu snadno přeskočit detaily typu, že Spike by měl být hrán někým o dost mladším a Faye je zábavnější v podobě neurotické femme fatale. Líbila se mi víc původní epizodovost, větší uvolněnost a bezstarostnost děje a postav na onom kresleném plátně; bylo to celé víc zabalené do cool hávu a vtipy se valily s kadencí kulometu oproti místy křečovité nervozitě této show. Nejhorší jsou ovšem záporáci, protože celý ten ansámbl kolem mamlasoidního a ufňukaného Viciouse je katastrofální oproti onu chladnému a kalkulovanému zabijákovi z předlohy. Vše dorazil odporně neuctivý a překombinovaný závěr, nesmyslně mutující postavy do sfér mého osobního nepřijatelna. Vůbec nechci vědět, kam by hraný seriál mohl pokračovat, protože už z toho začaly prosakovat nedospělé kličky nechvalné síly přátelství a lámou tím předešlé standardizované chování postav. Nicméně nejde popřít, že tato série našla solidní kompromis respektu k předloze a vlastní kreativity, aby nabídla ucházející zábavu, kterou mezi adaptacemi anime vzácně nalezneme. 3* ()

• Odkazem na Jetovu stíhačku, kterou v tomto seriálu nemá, je rameno jeřábu na levé straně Bebopu. (UncleMorty)