Vladimír Dvořák

Účinkují:

Vladimír Dvořák, Jiřina Bohdalová, Vladimír Krška, Naďa Urbánková, Marie Rottrová, Jana Kratochvílová, Jiří Korn, Eva Pilarová, Petra Černocká (více)
(další profese)

Recenze (126)

rakovnik

Mně se televarieté nikdy moc nelíbilo, estrády podle německého vzoru mě netáhly. Přicházel jsem vždy jen na scénky mých oblíbených komiků a po nich opět odcházel. Tři hvězdičky dávám proto, že jsem zahlédl kousek "Mejdanu roku...". Zlatí komunisti, to bývaly estrády! Samozřejmě to myslím ironicky, ale ubohost dnešních zábavných pořadů je...ubohá. ()

plechulka

Jedna hvězdička za Dvořáka, druhá za Bohdalovou a víc už ani ťuk - přečetla jsem si pár komentářů tady a jako snad nikde se podle nich dá uhodnut, kdo je jaká generace. Jak přesně píše kolega/yně HollyW - povětšinou nadprůměrné dialogy D+B byly proloženy absolutně neznámými zpívajícími soudruhy ze zemí RVHP, proti nimž byl Dean Reed světová špička, případně varietními čísly, které sice tak šílené nebyly (ruská cirkusová škola je, co vím, uznávaná dodnes), ale dost dlouhé ano. Tanečky Baletu československé televize pak byly kapitolou samy pro sebe.... V Ein Kessel Buntes, který byl pro Televarieté pravděpodobně vzorem, oproti tomu šlo občas zřít i skupiny a zpěváky, které jsme znali pouze z nahrávek a z pašovaného Bravíčka (v mých 14 letech nejen slyšet, ale i vidět SMOKIE byl prostě zázrak!). Mladší generace, která zná z Televarieté pouze sestřihy nejlepších scének a ne ten balast okolo, dává pak lepší hodnocení.... ()

SOLOM.

Jeden z těch povedených zábavných pořadů, které už dnešní generace jen stěží dokáže ocenit. Obzvláště když už se tolik Televarieté neopakuje v televizi. Když už k tomu však dojde, rád si na některý díl udělám čas a podívám se. Já vždy tíhl spíš ke starým českým hercům a bavičům, protože ti dnešní jim nesahají ani po kotníky. Bohdalová a hlavně Dvořák odvedli slušnou práci a celkový koncept byl povedený – jak hudební /pěvecké) čísla, tak i množství scének. Cpát do toho kecy o komunistech a žel byl protěžovaný, může jen zamindrákovaný jedinec. Sorry, ale tomuhle se říkala zábava… ()

PowPow

Ústřední dvojice to ve srovnání s některými dnešními "komiky" vcelku uměla, ale o mistry řemesla zase rozhodně nešlo - humoristům jako Svěrák a Smoljak, Menšík nebo některým západním umělcům nesahaly tyhle prostoduché legrácky ani po kotníky. Za břicho jsem se u toho rozhodně nikdy nepopadal. Jinak je z celého pořadu hrozně cítit normalizační vyčpělost. Obsah (např. vystoupení zahraničních zpěváků) je něčím, co bylo v komunistickém Československu nedostupné, ale jinde úplně běžné. Čísla byla navíc vybírána ne zrovna šťastně, takže je tam třeba několik hudebníků za sebou. Nejsem zatížený nostalgií a dnešním pohledem je to prostě překonaná nudná blbůstka, které dávám 2/5 s velkým přihlédnutím k datu a okolnostem doby. ()

ivishka

Zoufale nevtipná snaha založit show na nerytmické a už tehdy nemoderní hudbě, při které poskakuje nějáká podivná ochlupená ženská v koupelnovém závěsu ozdobeném flitry a tlemí se jako lečo. Není to jen zrovna tento příklad třeba duchnami (důchodci) milovaná moravanka či "mistři" z východu s příšernými módními kreacemi. Stačí se jen podívat na publikum stoprocentně alespoň polovička z nich leží pod drnem - panoptikum města pražského na hřbitově.Madam Bohdalová mi takříkajíc leze krkem, jelikož tehdy opravdu neměli a pořád asi nemají jinou figurku a zoufale mi připomíná moji "oblíbenou" babičku...Nejen přehlídka ze zahraničí i naše "úžasná" popová scéna. ()

Zajímavosti (11)

• Jiřina Bohdalová a Vladimír Dvořák nemoderovali pořad od začátků, předtím byli moderátory tehdejší hlasatelé. (DavidHodan)
  • 46. a 56. vydanie Televarieté boli vysielané ako hlavné silvestrovské programy. (Raccoon.city)